کد خبر : 1524627 | 27 اردیبهشت 1397 ساعت 18:19 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

دست نشان، غریب با بیکاری!

نادر دست نشان به عنوان سرمربی تیم سپیدرود رشت انتخاب شد و امروز مراسم معارفه اش برگزار گردید.

دست نشان، غریب با بیکاری!

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سرمربی فصل قبل ملوان انزلی قراردادش را امروز با سپیدرود  نهایی کرد تا جانشین علی کریمی برای فصل بعد بشود،دست نشان پس از ١٠ سال به فوتبال رشت پیوسته او با تیم پگاه گیلان تا فینال جام حذفی نیز پیش رفت.

 

نکته جالبی که در مورد نادردست نشان وجود دارد این است که او یکی از محبوب ترین سرمربیان فوتبال ایران است، سالی نبوده که او حداقل با یک تیم قرارداد امضا کند و همیشه تیم داشته است.

 

دست نشان با تیم های نفت ابادان، نفت تهران، مس کرمان و استیل آذین به لیگ برتر صعود کرد تا کارنامه او در لیگ یک درخشان تر از دیگر سرمربیان باشد، او اکنون باید جانشین یکی از محبوب ترین شمالی های تاریخ فوتبال ایران بشودو البته می داند کار سختی را در سپیدرود خواهد داشت.

 

لیست دست نشان پر است از تیم های تهران و البته شهرستانی رنگارنگ از شمال و شمال غرب گرفته تا شرق، مرکز و حتی جنوب و جنوب غرب.

 

این سرمربی قائمشهری در ماشین سازی تبریز، پیام مشهد، نفت ابادان، مس کرمان، سایپا شمال، نساجی مازندران، صنعت ساری، شهرداری اراک،شهرداری بندرعباس، شهیدقندی یزد، پگاه گیلان حضور داشته است.

 

او فصل شانزدهم نیم فصل با صنعت نفت در لیگ برتر حضور داشت و سپس به لیگ یک بازگشت واکنون پس از یک فصل و نیم غیبت دوباره در لیگ برتر حضور می یابد.

دیدگاه‌ها