کد خبر : 1524788 | 28 اردیبهشت 1397 ساعت 17:09 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملوانی ها گفتند خانه ات را تخلیه کن

دست نشان: کریمی برگردد، تیم را تحویلش می دهم

سرمربی جدید سپیدرود می گوید بعد از مسجل شدن اتمام همکاری کریمی و سپیدرود اقدام به عقد قرارداد با این تیم کرده است.

دست نشان: کریمی برگردد، تیم را تحویلش می دهم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان سرمربی جدید سپیدرود رشت در مورد انتخابش به این عنوان در لیگ هجدهم گفت: من خاطرات خیلی خوبی از رشت و مردم این شهر دارم. پیشنهادی که از طرف این تیم ریشه دار گیلانی مطرح شد، باعث شد یکبار دیگر به لیگ برتر برگردم. صحبت های خوبی با مدیران این تیم داشتیم و فکر می کنم بتوانیم فصل خوبی را با هم تجربه کنیم.


دست نشان در مورد اینکه علی کریمی مدعی شده هنوز با این تیم قرارداد دارد، تصریح کرد: من هیچ اطلاعی از مفاد قرارداد علی آقا با باشگاه ندارم. اما وقتی با مسئولان تیم صحبت کردم، آنها گفتند که موضوع مکاری با آقای کریمی به پایان رسیده و در واقع من سرمربیگری تیمی را قبول نکرده ام که سرمربی دارد. در واقع اصلاً اعتقادی هم به این نوع کار کردن هم ندارم. 


او ادامه داد: درست است که قراردادم با سپیدرود نهایی شده اما واقعاً اگر علی آقا بخواهد با تیم ادامه دهد، کنار می کشم و هیچ مشکلی هم ندارم. علی کریمی اسم بزرگی در این فوتبال است و ما با هم رفاقت دیرینه ای هم داریم. نمی خواهم به شان علی آقا و رفاقت مان خدشه ای وارد شود.  


سرمربی فصل قبل ملوان با اشاره به اینکه همیشه هدایت تیم هایی را برعهده می گیرد که مشکلات مالی دارند، خاطرنشان کرد: تیم های پولدار همیشه برای از ما بهتران ها بوده است. سابقه کاری من نشان داده که همیشه توانسته ام در شرایط سخت توانایی هایم را نشان بدهم. البته می دانم کار خیلی سختی است. اکثر بازیکنان کلیدی تیم قراردادشان با تیم به پایان رسیده و باید ببینیم با کدام یک از بازیکنان می توانیم توافق کنیم. 


دست نشان در مورد صعود نساجی به لیگ برتر و داربی شمال بین گیلان و مازندران گفت: نساجی تیم شهر ماست که ما را بزرگ کرده است. در واقع من حضورم در جامعه فوتبال را مدیون نساجی و مردم قائمشهر می دانم. مازندران بالغ بر 60 بازیکن در لیگ برتر دارد و می تواند سالها در لیگ برتر به خوبی حضور داشته باشد. قطعا رویارویی با این تیم در لیگ برتر و مردم خوبش جذاب خواهد بود.


او در پایان درباره جدایی اش از ملوان خاطر نشان کرد: با همه وجودم می گویم که من شرمنده مردم خوب انزلی شدم و نتوانستم تیم را به لیگ برتر برسانم ولی همه می دانند چقدر مشکل داشتیم. اما گلایه من از مدیران این باشگاه است که بعد از مسابقات نه تنها تماسی نگرفتند برای گفتن یک خسته نباشید ساده، بلکه پیغام دادند که خانه ام را در انزلی تخلیه و به باشگاه تحویل دهم!

دیدگاه‌ها