کد خبر : 1525042 | 29 اردیبهشت 1397 ساعت 23:45 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: می خواهم در چلسی بمانم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اعلام کرد که می خواهد به قراردادش با این باشگاه لندنی پایبند باشد.

کونته: می خواهم در چلسی بمانم

به گزارش "ورزش سه"، کونته که در اولین فصل حضورش در چلسی توانست با این تیم در لیگ برتر به قهرمانی برسد، در این فصل نتایج خوبی در لیگ نگرفت و حتی نتوانستند سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورند. به همین دلیل، شایعاتی در مورد جدایی او از چلسی در پایان فصل مطرح شد اما او که امشب توانست جام قهرمانی اف ای کاپ را با شکست دادن ژوزه مورینیو به دست بیاورد، اکنون به ادامه کار در استمفورد بریج فکر می کند.

او به خبرنگاران گفت:" پیروزی آسانی نبود. منچستریونایتد در حال حاضر روی کاغذ قوی تر از ماست؛ همانطور که آرسنال سال قبل بهتر بود. ما امروز پیروز شدیم زیرا تلاش کردیم و مغرور نشدیم. وقتی در این باشگاه کار می کنید، از همان اولین دیدار شایعاتی وجود دارد که روی بازیکنان تاثیر می گذارد.

 

1303310

 

موقعیت من تغییری نکرد. من نمی خواهم به پیشنهادات فکر کنم. تصمیم من کاملا مشخص بود. اینکه به قراردادم با چلسی احترام بگذارم و به کارم ادامه بدهم.

من همچنین روی این تصمیم هستم. در طول دو سال، من قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدم. فکر می کنم من در انگلیس هم ثابت کردم که علی رغم دشواری ها، یک برنده هستم؛ یک قهرمان سریالی. قهرمانی در انگلیس راحت نیست. قهرمانی در هیچ جامی از ابتدا قطعی نیست."

دیدگاه‌ها