کد خبر : 1525506 | 01 خرداد 1397 ساعت 10:09 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد 8 میلیون دلاری برای آقای گل یونان

تور النصر برای شکار رقیب انصاری فرد

باشگاه سرشناس و پرطرفدار شهر ریاض یک بار دیگر در صدد جذب مهره های خارجی سرشناس و گران قیمت برآمد تا این بار شکار آقای گل یونان در دستور کار آنها قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر عربستان به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های شهر ریاض امسال بنا دارد با سرمایه گذاری مناسب بار دیگر به زمره مدعیان قهرمانی عربستان بازگردد از همین رو برنامه های زیادی برای تقویت خود تدارک دیده که از جمله این برنامه ها جذب سه تا چهار مهره سرشناس و گران قیمت خارجی است.


یکی از این بازیکنان آلکساندر پروویچ آقای گل صربستانی یونان از باشگاه پائوک است که یکی دو هفته قبل در رقابتی دیدنی با کریم انصاری فرد مهاجم المپیاکوس عنوان آقای گلی را از ملی پوش ایرانی ربود تا به واسطه همین موفقیت با پیشنهاد 8 میلیون دلاری النصر عربستان مواجه شود.


پروویچ در واکنش به این پیشنهاد بهسایت گازتا یونان گفت:« همواره در پنجره نقل و انتقالات بازیکنان پیشنهادات بسیار زیادی مطرح می شود که من هم از این پیشنهادات زیاد داشتم اما قطعا به آن فکر می کنم و اگر باشگاه پائوک صلاح بداند که رفتنم از ماندنم بهتر است مسلما بهترین انتخاب را انجام خواهم داد چون به سن 28 سالگی رسیدم و باید بهترین تصمیم را برای زندگی ام بگیرم».

 

1303936

دیدگاه‌ها