کد خبر : 1526830 | 07 خرداد 1397 ساعت 11:44 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرمان در انتظار موفقیت ورزش مس

ورزش به عنوان یکی از مهم ترین عوامل بازدارنده معضلات اجتماعی، می تواند نقشی بسیار مهم در سالم سازی جامعه برعهده داشته باشد.

کرمان در انتظار موفقیت ورزش مس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اهمیت موضوع و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص توجه به ورزش و اهمیت به آن، متوجه می شویم که تمامی وزارتخانه به خصوص شرکت صنایع ملی مس ایران است، که در طی سالیان گذشته نقشی بسیار مهم در ایجاد شور و نشاط در بین کارکنان و مردم بر عهده داشته است.


اما نکته اینجاست که آیا مسی ها در طی چند سال گذشته، توانسته اند به اهداف مورد نظر در بخش های ورزش کارکنان و حرفه ای دست پیدا نمایند؟ متاسفانه جواب منفی است و مشکل اساسی در ورزش صنایع ملی مس ایران، عدم شناخت از جایگاه افراد در مسئولیت هایی که به آنها واگذار شده می باشد و علی رغم تمامی فعالیت ها و بعضا موفقیت هایی که داشته اند، نتوانسته اند به آن چه استحقاق آن را دارند دست یابند وبر همین اساس نیاز به تغییرات مدیریتی این شرکت در امر ورزش به شدت احساس می شود. اما باید قبول کنیم که  در روند رو به مثبت و یا منفی عملکرد حوزه ورزش در شرکت ملی صنعت مس ایران، نقش مدیریت ارشد این شرکت غیر قابل انکار خواهد بود و تجربه ثابت نموده که در صورت حمایت از مدیریت ورزش و گماردن نیروهای کار بلد در راس آن در این شرکت، شاهد تحول مثبت در مجموعه ورزشی بوده ایم.


مدیرعامل صنایع ملی مس ایران حدود 90 روز از شروع بکار او در این مسولیت سپری شده است و با توجه به تجاربی که از جناب بنی اسدی راد سراغ داریم در این مدت به فکر شناسایی نیروهای کار آمد جهت تصدی مسئولیت های مختلف در این شرکت می باشد و از آن جایی که معاونت حوزه ورزشی از اهمیت خاصی در این شرکت برخوردار است، این  انتظار وجود دارد که یکی از نیروهای خبره در ورزش که از محبوبیت خاصی هم در بین مردم و مدیران برخوردار باشد، استفاده نماید که خوشبختانه و براساس شنیده ها، برای حضور در راس ورزش صنعت مس ایران پر رنگ ترین نامی که به گوش می رسد، حمید موسوی مدیرعامل اسبق و موفق مس کرمان می باشد .


اگر واقعا آقای بنی اسدی راد به این نام رسیده است که باید به او دست مریزاد گفت که علی رغم حضور کوتاه مدت در شرکت صنایع ملی مس، توانسته نیروی مورد اعتماد مردم و مسئولین را شناسایی کرده و به قولی کار را به کاردان می خواهد بسپارد.


بدون شک مهندس موسوی با حمایت های بنی اسدی راد می تواند مس را به منزل مقصود برساند و آقای بنی اسدی راد، انگشت روی کسی گذاشته که بخوبی به نقاط ضعف و قوت ورزش در این شرکت آگاه بوده و از آن مهم تر خود از کارکنان صنایع ملی مس می باشد و درد آشنا به مشکلات ورزش کارکنان نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ها