کد خبر : 1528131 | 13 خرداد 1397 ساعت 18:14 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

مردم رشت تن‌زاده را نمی‌خواهند

کعبی: علی کریمی به سپیدرود برمی‌گردد

کاپیتان سپیدرود می گوید علی کریمی به زودی کارش را در این تیم آغاز می کند.

کعبی: علی کریمی به سپیدرود برمی‌گردد

به گزارش "ورزش‌سه"، حسین کعبی کاپیتان سپیدرود در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: به زودی اخبار خوبی به هواداران سپیدرود می رسد و جای هیچ نگرانی برای فصل آینده نیست. مذاکراتی در خصوص تعیین تکلیف مدیریت باشگاه شده و طی این هفته اتفاقی که مورد انتظار مردم رشت است، رخ خواهد داد.


کعبی در مورد وضعیت مالی باشگاه و مطالبات بازیکنان بابت قرارداد فصل قبل تصریح کرد: همه بازیکنان در خوشبینانه ترین حالت حدود 50 درصد دریافتی داشته اند. این در حالی است که آقای تن زاده مدعی است 4 میلیارد برای تیم هزینه کرده است. من نمی دانم این مبلغ چطور هزینه شده ولی بازیکنان هنوز نیمی از قرارداد خود را دریافت نکرده اند.


او ادامه داد: آقای تن زاده مورد قبول مردم رشت نیست چون هیچ وقت رفتار صادقانه نداشته است. او از طریق یک بانک مبلغ دو میلیارد تومان برای باشگاه جذب کرد ولی هیچ کس نمی داند این پول اصلاً کجا هزینه شده!


کعبی با انتقاد از انتخاب دست نشان به عنوان سرمربی تیم تصریح کرد: ایشان در اوج بی تجربگی رفتند سراغ آقای دست نشان با این استدلال که این آقا در فوتبال رشت موفق بوده این در حالی است که علی کریمی سرمربی قانونی تیم است. آقای دست نشان هم با بازیکنان صنعت نفت تماس گرفته و برای حضور در رشت به آنها آماده باش داده است. خیلی از آنها را من منصرف کردم تا به رشت نروند. چون این تیم سرمربی دارد و نباید کسی در کارش دخالت کند.


کاپیتان سپیدرود با اشاره به انگیزه های علی کریمی برای حضور در سپیدرود خاطرنشان کرد: مردم آقای تن زاده را نمی خواهند و ان شاء الله با تعیین تکلیف مالکیت تیم، علی آقا به سپیدرود برمی گردد. علی انگیزه های زیادی دارد و مردم رشت هم هیچ کسی را به جز او به عنوان سرمربی تیم شان قبول ندارند.

دیدگاه‌ها