کد خبر : 1528448 | 15 خرداد 1397 ساعت 16:09 | 51.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

آرژانتین لیونل مسی؛ دریایی از تردیدها

آلبی سلسته این روزها در کمپ بارسلونا خود را مهیای حضور در جام جهانی می کند؛ در حالی که ترکیب 11 نفره این تیم، هنوز ابهامات زیادی را به خود می بیند.

آرژانتین لیونل مسی؛ دریایی از تردیدها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، از هفته گذشته آرژانتینی ها در کمپ بارسا اردو زده اند تا خود را برای حضوری قدرتمندانه در روسیه مهیا کنند. روز گذشته تمرین تعطیل بود و امروز مسی و یارانش بار دیگر به تمرینات بازگشتند. هرچند که دیروز با وجود تعطیلی تمرین، خاویر ماسکرانو و تالیافیکو در کمپ خوان دسپی بارسلونا تمریناتی اختصاصی را انجام دادند.

 

 

1307402

 

 

خورخه سامپائولی، سرمربی آرژانتین روزهای سخت و طاقت فرسایی را سپری می کند. او هنوز به ترکیب اصلی 11 نفره خود برای جام جهانی دست پیدا نکرده و این به یک دغدغه بزرگ برای وی و دستیارانش تبدیل شده است. شاید به جرات بتوان گفت که فقط جایگاه مسی، اوتامندی و تا حدی دی ماریا در ترکیب اصلی ثابت شده است و در دیگر نقاط، ابهامات زیادی وجود دارد.

 

 

1307066

 

 

درون دروازه و پس از مصدومیت رومرو، اکنون باید از بین کابایرو(گلر چلسی) و آرمانی(گلر ریور) یکی درون دروازه قرار بگیرد. گمانه زنی ها روی کابایرو است.

در خط دفاع اوتامندی جای ثابتی دارد و زوج او از بین روخو و مرکادو مشخص خواهد شد. برای دفاع های کناری نیز تالیافیکو(بازیکن آژاکس) و سالویو(بازیکن بنفیکا) شانس بیشتری نسبت به رقبای خود دارند و سپس به خط میانی می رسیم.

 

 

1307403

 

 

ماسکرانو و لو سلسو، شانس های اول قرار گرفتن در خط میانی هستند. بیگلیا و لانزینی هم گزینه جانشین خواهند بود.

جلوتر از این دو هافبک باید منتظر بانه گا،  مسی و دی ماریا بود و سپس اصلی ترین ابهام در ترکیب اصلی را باید در آگوئرو و ایگواین جستجو کرد. هنوز مشخص نیست که سامپائولی از بین آگوئرو و ایگواین، در نهایت کدام یک را روانه میدان خواهد کرد، هرچند که گمانه زنی ها روی ستاره منچسترسیتی است.

 

 

1296860

 

 

سامپائولی نه تنها روی اسامی که در انتخاب تاکتیک مدنظرش نیز تردیدهایی دارد. پیش بینی می شود که سیستم آلبی سلسته در جام جهانی 1-3-2-4 باشد؛ هرچند که 2-4-4 و 2-1-4-3 نیز رد نشده است.

مسی و یارانش فردا را نیز در بارسلونا تمرین خواهند کرد و سپس پنجشنبه برای انجام یک بازی دوستانه به فلسطین اشغالی می روند.

 

دیدگاه‌ها