کد خبر : 1531874 | 29 خرداد 1397 ساعت 14:57 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هایی که هنوز قراردادهای خود را تمدید نکرده اند

گروه 5 عامل نگرانی مدیران استقلال

استقلال با وجود اینکه در پایان فصل بیشتر بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کرد با این حال هنوز بخش مهمی از فعالیت این تیم در فصل نقل و انتقالات باقی مانده است.

گروه 5 عامل نگرانی مدیران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در همان پایان فصل پیش از شروع رسمی فصل نقل و انتقالات با مرتضی آقاخان، محمد دانشگر، میثم تیموری، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر، امید سامکن و الهیار یار صیادمنش به اضافه چند بازیکن جوان قرارداد امضا کرد اما هنوز مدیران باشگاه در تمدید قرارداد 5 ستاره اصلی این تیم ناکام مانده اند.


فرشید باقری، وریا غفوری، مامه تیام، سرور جپاروف و امید ابراهیمی بازیکنانی هستند که هرکدام به دلایلی هنوز قرارداد خود را با باشگاه تمدید نکرده اند.


استقلالی ها نگران تصمیم غیر منتظره تیام


تیام در نیم فصل گذشته با استقلال قرارداد یک فصل و نیمه امضا کرد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که می تواند در ازای پرداخت 200 هزار دلار به عنوان رضایت نامه از این تیم جدا شود.
تیام بعد از پایان فصل حاضر نشد قرارداد خود را با استقلال تمدید کند اما ظاهرا حالا با اصلاح بندهایی از قراردادش برای ماندن با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است ولی تا قراردادی بین طرفین امضا نشود، همچنان باید نگران تغییر در تصمیم او بود.


جپاروف و وسوسه دریافت پول بیشتر


سرور جپاروف در پایان فصل به مدیران استقلال اعلام کرد که بعد از تسویه حساب قرارداد فصل گذشته اش و البته با دریافت 20 درصد از قرارداد این فصل خود مشکلی برای ماندن ندارد.
قرارداد توافق شده او با استقلال برای لیگ هجدهم 350 هزار دلار بود ولی ظاهرا یک مدیر برنامه خارجی به او اعلام کرده است که می تواند پول بیشتری برایش از این باشگاه  بگیرد و به همین دلیل این بازیکن برای تمدید قرارداد با شرایط قبلی با تردید روبرو شده است.


امید ابراهیمی در کمین باشگاه های قطری


امید ابراهیمی یکی از بازیکنانی است که گفته می شود با یک باشگاه قطری برای فصل بعد به توافق رسیده است و احتمالا بعد از جام جهانی قرارداد خود را نهایی می کند.
امید ابراهیمی به عنوان بهترین بازیکن 4 سال گذشته استقلال یکی از بازیکنانی است که شفر به دنبال تمدید قرارداد با او است اما گفته می شود این باشگاه شانش زیادی برای نگه داشتن او برای لیگ هجدهم نخواهد داشت.


باقری در رویای حضور در کشورهای خلیج فارس


فرشید باقری یکی دیگر از بازیکنانی است که هنوز قرارداد خود را با استقلال تمدید نکرده است با این رویا که بتواند فوتبال خود را در کشورهای حوزه خلیج فارس پیگیری کند و در آمد بیشتری کسب کند.
هنوز جدایی باقری از استقلال قطعی نیست ولی او در تلاش است بتواند فصل بعد را به عنوان لژیونر به فوتبال خود ادامه بدهد.


سکوت عجیب وریا در مورد تمدید قرارداد


دو هفته پیش بود که پندار توفیقی اعلام کرد وریا غفوری بعد از بازگشت از سفر تفریحی به ایران قراردادش را با این باشگاه تمدید خواهد کرد اما او هنوز حاضر به مذاکره با مدیران استقلال نشده است.
وریا غفوری تنها بازیکنی است که کسی در مورد تصمیم او خبری ندارد و فعلا مذاکره ای با مدیران باشگاه انجام نداده است.

دیدگاه‌ها