کد خبر : 1532124 | 30 خرداد 1397 ساعت 10:32 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اروگوئه - عربستان

دو تیم اروگوئه و عربستان سعودی، امروز مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی اروگوئه - عربستان

 

به گزارش "ورزش سه"،  اروگوئه که پیش از شروع جام به عنوان شانس اول صعود از این گروه شناخته می‌شد، در دیدار اول خود موفق به شکست مصر شد و حالا به دنبال شکست دومین حریف است.

 

اخبار تیم‌ها

پس از پیروزی 1-0 مقابل مصر، شاید اسکار تابارز دست به تغییراتی در تیمش بزند و مهره هایی را جا به جا کند. لوئیس سوارز که در بازی قبل عملکرد کم فروغی داشت، امروز تلاش می‌کند نمایش ضعیف بازی قبلی را جبران کرده و بدرخشد. عربستان سعودی نیز پس از باخت 5-0مقابل روسیه، دستخوش تغییراتی خواهد شد و انتظار می‌رود خوان آنتونیو پیزی، ترکیبش را برای این دیدار عوض کند.

 

1311984

 

 

پیش نمایش

اروگوئه پیش از شروع رقابت ها به عنوان اصلی ترین شانس صعود از این گروه شناخته می‌شد ولی آنها کار دشواری برای صدرنشینی پیش رو دارند. در حقیقت روسیه شب گذشته نیز موفق شد 3-1 مصر را شکست دهد و حالا با 8 گل زده و تفاضل گل مثبت 7 در صدر جدول قرار دارد. شاگردان تابارز تنها با شکست دادن روسیه می‌توانند به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند و از روبرو شدن با تیم اول گروه B خودداری کنند.

 

پیش بینی

اروگوئه در جام جهانی عملکرد خوبی داشته و با مربی گری تابارز همواره توانسته نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کند. آنها با هدف صعود به عنوان تیم اول به جام جهانی پا گذاشتند و دیدار امروز، نقش مهمی در تعیین این موضوع خواهد داشت.

عربستان نیزبا شکست 5-0 کار را شروع کرد و یکی از ضعیف ترین نتایج تایخ جام های جهانی را رقم زد. حال باید دید شاگردان پیزی مقابل سوارز و کاوانی چه عملکردی خواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311982

دیدگاه‌ها