کد خبر : 1532280 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

باید روی کاشته ها و ضدحملات حساب کنیم؛

هاشمیان: امیدواری بهترین سلاح مقابل اسپانیا است

مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ درباره بازی سخت ایران مقابل اسپانیا به صحبت پرداخت.

هاشمیان: امیدواری بهترین سلاح مقابل اسپانیا است

وحید هاشمیان برای تماشای بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ عازم روسیه شده است، این ملی پوش سابق ایران در آستانه بازی حساس با اسپانیا گفت و گویی اختصاصی با "ورزش سه" انجام داد.

 

هاشمیان درباره بازی امشب گفت: من امروز به روسیه رسیدم و خیلی خوشحالم که شانس دیدن چنین بازی بسیار مهمی از تیم ملی ایران را دارم. مدتهاست بازی های تیم ملی ایران را از نزدیک ندیده ام.


بازی مقابل مراکش و بردی که ایران به دست آورد، هواداران را امیدوار کرده است. حالا امروز یک بازی بسیار سخت مقابل اسپانیا داریم. امیدوارم که بازیکنان همه تلاش شان را انجام دهند و یک نتیجه خوب در حد نام فوتبال ایران مقابل تیم قدرتمندی مثل اسپانیا بگیریم.

 

هاشمیان درباره شانس پیروزی ایران برابر ماتادورها افزود: تا الان دیده اید نتایجی که در فوتبال رقم خورده، قابل پیش بینی نبوده و مثل زمان های گذشته نیست که تیم های قوی از قبل برنده باشند. مثلا تیمی مثل ایسلند مقابل آرژانتین نتیجه می گیرد. در فوتبال همه چیز امکان دارد و امیدواری و تلاش تا حد ممکن بهترین کار است. فوتبال اسپانیا در دنیا صاحب سبک است و تیم های باشگاهی آن هم مثل رئال، بارسا و اتلتیکو در باشگاه های اروپا همیشه نتیجه می گیرند. تعدادی از بازیکنان این تیم خودشان صاحب سبک هستند و به این خاطر ما باید واقع بین باشیم و تلاشمان را بکنیم. 

 

او که سابقه حضور در یک دوره رقابت های جام جهانی را دارد، درباره چگونگی کنترل مهاجمان اسپانیا اظهار داشت: جمع شدن داخل زمین خودی و بستن وسط زمین توسط ۲ هافبک دفاعی، بردن توپ به کناره های زمین و تصاحب توپ در این مناطق و رسیدن به ضدحملات به همراه ضربه های ایستگاهی که در این دوره نشان داده می تواند کارآمد باشد، بهترین راهکارها برای ایران هستند.

 

دیدگاه‌ها