کد خبر : 1532296 | 30 خرداد 1397 ساعت 20:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: قبول دارم برابر استرالیا خوب نبودیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه مدعی شد امیدوار است تیمش مقابل پرو بهتر از دیدار با استرالیا بازی کند.

دشان: قبول دارم برابر استرالیا خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه در اولین دیدار خود به سختی موفق به غلبه بر استرالیا شد و فردا برای کسب دومین پیروزی و قطعی کردن صعود به مصاف پرو خواهد رفت.

 

دیدیه دشان گفت: "از فردای بازی با استرالیا تمام تمرکز خود را روی آماده سازی برای جدال مقابل پرو قرار دادیم. اگر بخواهید می توان ساعت ها در مورد دیدار مقابل پرو صحبت کرد اما مشکل ما در بخش هجومی بود و من بعد از بازی اول نیز به این موضوع اشاره کردم. تعداد زیادی از بازیکنان ما نمایش خوبی نداشتند و فردا باید شرایط بهتر شود.

 

1312286

 

از ما انتقاد شد و هر کسی آزاد است هر چه می خواهد بگوید و بنویسد اما من اینجا نیستم که پاسخ آنها را بدهم زیرا انتقاد بخشی از زندگی ما است. من هم قبول دارم مشکلات دیدار برابر استرالیا فراتر از انتظار بود و شما درست می گویید اما موضوع اصلی نتیجه بود که فرانسه پیروز شد؛ کاری که خیلی از مدعیان قادر به انجام آن نبودند.

 

اگر به ترکیب تیم ملی پرو نگاه کنید متوجه خواهید شد که این تیم بازیکنان بزرگی مانند فارفان یا گررو را در خط حمله دارد اما زمانی که آنها نیاز به دفاع کردن هم دارند مانند دیدار مقابل دانمارک به خوبی این کار را انجام می دهند و همچنین حریف فردای ما در استفاده از توپ نیز موفق است.

 

هیچ تیمی در دنیا 90 دقیقه نمی تواند پرس کند و ما باید از حداکثر توانایی خود را استفاده کنیم. پرو با تعداد نفرات بالا دفاع می کند و ما باید از بازی قبل نمایش بهتری داشته باشیم."

دیدگاه‌ها