کد خبر : 1533071 | 02 تیر 1397 ساعت 18:19 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

طبق اعلام دیلی استار

تغییر احتمالی در خط هجومی پرتغال مقابل ایران

تیم ملی پرتغال به مانند دو بازی قبلی خود با سیستم 4-4-2 برابر ایران قرار می‌گیرد اما این احتمال وجود دارد تغییراتی در خط حمله این تیم به وجود آید.

تغییر احتمالی در خط هجومی پرتغال مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی پرتغال که در گروه B مسابقات جام جهانی با ایران هم‌گروه است در حال حاضر با 4 امتیاز در رده دوم قرار دارد. آن‌ها در دیدار آخر خود برابر شاگردان کارلوس کی‌روش قرار می‌گیرند و به دنبال کسب برتری برابر این تیم و صعود به مرحله حذفی مسابقات هستند.


قهرمان اروپا در حال حاضر 4 گل وارد دروازه حریفان خود کرده‌اند که همه آن‌ها توسط کریستانیو رونالدو به ثمر رسیده است. فوق ستاره پرتغالی رئال در دیدار اول خود مقابل اسپانیا هت تریک کرد و با درخشش خود عملکرد درخشانی در زمین مسابقه داشت.


پرتغالی‌ها در جدال دوم خود برابر مراکش قرار گرفت و باز هم با گلزنی رونالدو این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. حال این تیم روز دوشنبه برابر ایران قرار می‌گیرد و فرناندو سانتوس به دنبال این است با برتری در این دیدار در صدر قرار گیرد و بالاتر از اسپانیا راهی مرحله حذفی شود.


سایت دیلی استار انگلیس پیش‌بینی کرده است تیم ملی پرتغال با سیستم 4-4-2 مقابل ایران قرار گیرد. طبق گفته این سایت احتمال بازی کردن همزمان برناردو سیلوا و کریستیانو رونالدو در خط حمله پرتغال وجود دارد. در دو بازی قبلی رونالدو همراه با گوئدس در نوک حمله این تیم قرار داشتند و حالا احتمال ایجاد تغییراتی برابر ایران وجود دارد.


طبق اعلام سانتوس تیم پرتغال در بازی برابر ایران هیچ مصدومی ندارد و با تیم کاملی برابر حریف خود قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها