کد خبر : 1533308 | 03 تیر 1397 ساعت 16:35 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد نرم ستاره آرژانتین از سامپائولی

خورخه سامپائولی عملکرد موفق در تیم ملی آرژانتین نداشته و تیمش خطر حذف از جام جهانی را با تمام وجود حس می کند.

انتقاد نرم ستاره آرژانتین از سامپائولی

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین در بازی اول خود برابر ایسلند به تساوی 1-1 رسید و در بازی دوم با سه گل به کرواسی باخت تا شرایط حاکم بر این تیم بحرانی شود.

سامپائولی در بازی با کرواسی دست به تغییر سیستم و نیز نیمکت نشین کردن ستاره ای چون دی ماریا کرد که هیچکدام جواب نداد.

 

 

1313600

 

 

لوکاس بیلیا، ستاره میلانی تیم ملی آرژانتین در نشست خبری امروز خود گفت:« در درجه اول باید از خودمان انتقاد کنیم ولی باید بگویم که همه چیز منفی نیست. نیمه دوم بازی با ایسلند خوب بازی کردیم و در بازی با کرواسی تا قبل از گل اول، شرایط بازی برابر بود هرچند که موقعیت های گل چندانی هم نداشتیم.

واضح است که می توانیم و باید بهتر شویم. حالا بازی با نیجریه را پیش رو داریم که بهترین فرصت برای خروج از بحران و شرایط بد کنونی است.»

 

بیلیا ادامه داد:« وقتی سیستم و ترکیب اصلی به یک باره دستخوش تغییراتی می شود، طبیعی است که روی عملکرد تیم تاثیراتی خواهد گذاشت.

می توانید بازیکنان بزرگی داشته باشید ولی نتیجه نگیرید. این بارها برای ما اتفاق افتاده است. وقتی سیستم و ترکیب تغییر می کند، شرایط هم به نسبت دشوار می شود. ما در این مدت با خط میانی سه، 4 و حتی 5 نفره بازی کرده ایم. مربی اطلاعاتی از تیم حریف به شما می دهد ولی در نهایت این ما بازیکنان هستیم که در زمین بازی باید تعیین کننده باشیم.»

 

دیدگاه‌ها