کد خبر : 1533334 | 03 تیر 1397 ساعت 17:57 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

در روز رکوردشکنی‌های متوالی انگلیس

هری کین از رونالدو گذر کرد

تیم ملی انگلیس با کسب برد پرگل برابر پاناما رکوردهای تیمی و فردی بازیکنان خود را جا به جا کرد و بالاتر از بلژیک در صدر جدول قرار گرفت.

هری کین از رونالدو گذر کرد

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش مسابقه دو تیم انگلیس و پاناما به پایان رسید و در نهایت شاگردان ساوت گیت با کسب برتری پرگل 6 بر 1 مقابل این تیم توانستند به دور بعد مسابقات جام جهانی صعود کنند. 


هری کین (3 گل)، جان استونز (2 گل) و جسی لینگارد گل‌های انگلیس در این بازی را به ثمر رساندند. اما هری کین پس از ثبت گل دوم خود به عنوان بهترین گلزن انگلیس در دور مقدماتی تاریخ جام جهانی انتخاب شد. دو گل از سه گل کین در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا مهاجم تاتنهام تاریخ‌ساز شود. 


کین بعد از گری لینه‌کر و دیوید پلت سومین بازیکنی است که توانسته 3 گل در دور گروهی جام جهانی به ثمر برساند و از طرفی دیگر همانطور که گفته شد او به عنوان اولین بازیکن تیم انگلیس محسوب می‌شود که 5 گل وارد دروازه حریفان خود می‌کند. 


نکته جالب دیگر این است که جان استونز با به ثمر رساندن دو گل در این بازی بعد از فرانسیس دومین بازیکن منچستر سیتی است که می‎‌تواند در یک دیدار جهانی دو گل برای انگلیس به ثمر برساند. هم‌چنین این نتیجه پنجمین دیداری است که یک تیم پیش از پنج گل در جام جهانی وارد دروازه حریفان می‌کند. نزدیک‌ترین دیدار را می‌توان به برد 7-1 آلمان برابر برزیل ارجاع داد. 


در حال حاضر هری کین با ثبت 5 گل بالاتر از کریستیانو رونالدو و لوکاکو 4 گله به عنوان آقای گل جام جهانی شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها