کد خبر : 1533446 | 04 تیر 1397 ساعت 09:32 | 97.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو ایرانی هم بود، پرتغال صعود می‌کرد

نشریه نیویورک پست مدعی شده که پرتغال مقابل ایران دچار هیچ مشکلی نخواهد شد و به راحتی از سد این تیم عبور خواهد کرد.

رونالدو ایرانی هم بود، پرتغال صعود می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، ایران و پرتغال امشب در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تکلیف صعودکنندگان به دور بعد رقابت ها را مشخص می‌کنند. شاگردان کی روش در دیدار اول مقابل مراکش به پیروزی رسیدند ولی در دیدار دوم مقابل اسپانیا با شکست 1-0 زمین را ترک کردند.  با توجه به شرایط گروه، ایران تنها با پیروزی مقابل پرتغال به دور بعد صعود خواهد کرد و صعود دو تیم در صورت تساوی بازی مستلزم شکست سنگین اسپانیا مقابل مراکش است. حال نشریه مشهور و پربازدید آمریکایی، تحلیلی کوتاه از بازی ایران و پرتغال ارائه کرده و ایران را رقیب سختی برای پرتغال ندانسته است.

 

1310224

 

 

در این گزارش آمده:" دیدارهای عصر امروز ممکن است خیلی جذاب باشند.: اسپانیا و پرتغال صدرنشین های گروه هستند ولی ایران در صورتی که بتواند رونالدو و یارانش را شکست دهد، می‌تواند یکی از صعودکنندگان باشد. در یک سناریو عجیب، پرتغال حتی اگر شکست نیز بخورد، اگر اسپانیا با اختلاف بیشتری مقابل مراکش ببازد، می‌تواند به دور بعد صعود کند.

 

گیج کننده است نه؟ نگران نباشید، پرتغال کار ایران را که هنوز در این رقابت ها گلی به ثمر نرسانده (گل ایران مقابل مراکش گل به خودی بود) و در 135 دقیقه اخیر، شوتی به سمت دروازه حریف نداشته را می‌سازد.  حتی اگر رونالدو برای ایران توپ می‌زد، باز هم پرتغال سلاح لازم برای اینکه بتواند نتیجه لازم را کسب کند داشت."

دیدگاه‌ها