کد خبر : 1534582 | 08 تیر 1397 ساعت 08:49 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیلوا می‌گوید رابطه‌اش با نیمار خوب است

تکذیب درگیری دو پاریسی سلسائو

تیاگو سیلوا، مدافع پاریس سن‌ژرمن، شایعات مطرح شده درباره‌ی اینکه نیمار به خاطر یک پاس ضعیف به او توهین کرده را مضحک خوانده و می‌گوید خیلی دوست دارد بوفون را در لیگ فرانسه ببیند.

تکذیب درگیری دو پاریسی سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا، ستاره‌ی برزیلی می‌گوید شایعات مطرح شده درباره‌ی خراب شدن رابطه‌ی او و نیمار خنده‌دار هستند. او این گمانه‌زنی‌ها را نتیجه‌ی شوخی‌ای می‌داند که اشتباه درک شده است. سیلوا روز چهارشنبه در دیدار سلسائو و صربستان گلزنی کرد تا تیم ملی کشورش به مرحله‌ی دوم جام جهانی روسیه صعود کند. 


شاگردان تیته تا کنون از سه بازی خود در روسیه، دو بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و در مرحله‌ی بعدی به مصاف مکزیک خواهند رفت. برزیلی‌ها که چهار سال پیش در کشور خود تا مرحله‌ی نیمه‌نهایی پیش رفتند، این بار قصد دارند نتیجه‌ی بهتری بدست آورند. 


بعد از بازی برزیل و کاستاریکا وقتی سیلوای مدافع ادعا کرد نیمار به خاطر پاس بدی که در جریان بازی به او داده، به تندی سرزنشش کرده، این خبر مثل بمب در دنیای فوتبال ترکید. 
اما سیلوا حالا اصرار دارد که گفته‌های قبلی‌اش شوخی بوده و رابطه‌ی این دو ستاره‌ی پاری سن‌ژرمن هیچگاه شکرآب نبوده است. سیلوا به روزنامه‌ی لوپاریزین می‌گوید " بعضی‌ها خیلی حرف می‌زنند. من هیچوقت با نیمار مشکل نداشته‌ام. من آن روز شوخی کردم ولی بعد بعضی‌ها شروع کردند به جوسازی و گفتن چیزهای غلط. ولی این حرفها هیچ ربطی به شوخی‌ای که من کردم ندارد. ما در مقابل صربستان عالی بازی کردیم و صعود از این گروه حق‌مان بود. البته در نیمه‌ی دوم خیلی سختی کشیدیم ولی می‌دانستیم که باید جلوی باز شدن دروازه‌مان را بگیریم. کاملاً مشخص است که ما تیم خیلی متعادلی هستیم. وقتی یک بازیکن حمله می‌کند، بازیکن کناری‌اش به فکر دفاع می‌افتد تا از ضربه خوردن تیم در ضدحمله‌ها جلوگیری شود ". 


یکی از فوتبالیست‌هایی که در جام جهانی حضور ندارد ولی صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن او به پاری سن‌ژرمن مطرح شده، دروازه‌بان کهنه‌کار ایتالیایی، جیان‌لویجی بوفون است. 
سیلوا می‌گوید مشتاق و منتظر است که اسطوره‌ی یونتوس و ایتالیا به او و یارانش در پارک دو پرنس ملحق شود. 


سیلوا می‌گوید " هنوز با بوفون صحبت نکرده‌ام. ولی مگر چیزی هست که کسی درباره‌ی بوفون نداند. او در ایتالیا همه کار کرده. بوفون یک ستاره‌ی جهانی است. اگر این اتفاق بیفتد و او به پاریس بیاید همه‌ی ما خوشحال خواهیم شد. چون بوفون می‌تواند به تیم ما کیفیت خاصی بدهد ".

دیدگاه‌ها