کد خبر : 1534662 | 08 تیر 1397 ساعت 16:35 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو، کابوس همیشگی ستاره های اروگوئه

فردا شب پرتغال و اروگوئه در یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت.

رونالدو، کابوس همیشگی ستاره های اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال به عنوان تیم دوم گروه B باید برابر اروگوئه، تیم اول گروه A قرار بگیرد. اروگوئه با سه برد و بدون گل خورده توانسته به یک هشتم نهایی برسد و در این عملکرد درخشان، نمی توان از نقش دیگو گودین، مدافع و موسلرا، گلر باتجربه این تیم به سادگی گذر کرد.

هر دو بازیکن اما فردا باید در مقابل مرد سال فوتبال اروپا در دو سال گذشته قرار بگیرند. رونالدو با توپ پر و با روحیه ای مناسب خود را مهیای این بازی حساس کرده است.

 

 

1315234

 

 

او بارها سابقه بازی برابر گودین را دارد و در دربی مادرید همواره شاهد دوئل این دو بوده ایم. رونالدو در این تقابل ها توانسته 19 بار برابر اتلتیکوی دیگو گودین گلزنی کند؛ از جمله سه هت تریک که ستاره اروگوئه ای آنها را از یاد نخواهد بود. 28 بازی، 10 برد برای رونالدو، 8 برد برای گودین و هشت تساوی.

 

 

1310106

 

 

او سه بار هم برابر موسلرا(گالاتاسرای) قرار گرفته و توانسته 6 گل به ثمر برساند. سال 2013 در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، رئال با سه گل بر گالاتاسرای غلبه کرد و یکی از گل ها را رونالدو به ثمر رساند. در بازی برگشت رئال 3-2 باخت و هر دو گل را نیز رونالدو زد.

فصل بعد رئال 6-1 در استانبول بر گالاتاسرای پیروز شد و رونالدو هت تریک کرد. پرتغالی ها می توانند امیدوار باشند که با تکرار گلزنی های رونالدو برابر گودین و موسلرا، بتوانند راهی یک چهارم نهایی شوند.

 

دیدگاه‌ها