کد خبر : 1534997 | 09 تیر 1397 ساعت 21:32 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

معرفی ۱۱ بازیکن اروگوئه و پرتغال

اسکار تابارز و فرناندو سانتوس، سرمربیان اروگوئه و پرتغال ترکیب بازی امشب دو تیم را مشخص کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اروگوئه که با کسب ۹ امتیاز و صدرنشینی در گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در استادیوم المپیک فیشت سوچی به مصاف پرتغالی می‌رود که با کسب تساوی مقابل ایران به دور حذفی رسیده است.

 

فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور، ناهیتان ناندز، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی ۱۱ بازیکن منتخب اسکار تابارز هستند که از ابتدا برای اروگوئه مقابل پرتغال بازی می‌کنند.

 

1315711

 

تیم ملی پرتغال هم در بازی امشب با ترکیب روی پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، سدریک سوارس، ریکاردو پریرا، ویلیام کاروالیو، آدرین سیلوا، برناردو سیلوا، ژوائو ماریو، گونزالو گوئدس و کریستیانو رونالدو به مصاف اروگوئه می‌رود.

 

1315710

 

رفع آسیب دیدگی ماریا خیمنس موجب بازگشت او به ترکیب اروگوئه بعد از دو مسابقه و نیمکت‌نشینی سباستین کوتس شده تا تنها تغییر تیم اروگوئه در مسابقه امشب مقابل پرتغال نسبت به دیدار برابر روسیه در خط دفاعی باشد.

 

سدریک سوارس، ریکاردو کوارشما و آندره سیلوا بازیکنانی هستند که برخلاف بازی با ایران در ترکیب مسابقه امشب پرتغال حضور ندارند و جای خود را به ریکاردو پریرا، برناردو سیلوا و گونزالو گوئدس داده‌اند.

دیدگاه‌ها