کد خبر : 1535391 | 11 تیر 1397 ساعت 12:47 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشمایکل: اگر کرواسی را می بردیم؛ قهرمان می شدیم!

کاسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک، معتقد است که اگر تیمش می توانست در دیدار شب گذشته کرواسی را شکست بدهد، توانایی قهرمانی در جام جهانی را داشت.

اشمایکل: اگر کرواسی را می بردیم؛ قهرمان می شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته دانمارک و کرواسی در حالی با تساوی 1-1 در وقت های قانونی و اضافی به پایان رسید که اشمایکل ضربه پنالتی لوکا مودریچ را در آخرین دقایق بازی گرفت. او در ضربات پنالتی هم دو ضربه بازیکنان حریف را مهار کرد اما در نهایت این کروات ها بودند که به لطف درخشش دانیل سوباشیچ، توانست راهی مرحله بعد شود.

اشمایکل که امیدوار بود بتواند تیمش را به مراحل پایانی برساند، به خبرنگاران گفت:" اگر باور ندارید که می توانید به قهرمانی برسید، نباید در چنین تورنمنت هایی شرکت کنید. ما می توانستیم حریف روسیه در یک چهارم نهایی شویم. تیم های بزرگ زیادی حذف شدند و ما این فرصت را داشتیم که قهرمان شویم.

ما نتوانستیم مقابل کرواسی به پیروزی برسیم اما کسی چه می داند اگر صعود می کردیم، می توانستیم چه دستاوردی به دست بیاوریم. مدتی طول می کشد تا این شکست را فراموش کنیم."

 

 

1316132

 

اشمایکل نمایش خیره کننده ای در دیدار دیشب داشت اما ترجیح داد به جای صحبت در مورد عملکرد خودش، نمایش کلی تیمش را مورد ستایش قرار داد:" ما تلاش کردیم که در کارهای دفاعی، هر بار بهترین عملکرد را داشته باشیم و هنوز هم در 90 دقیقه، شکست ناپذیر هستیم. ما تلاش کردیم مقابل تیمی که در جام جهانی فوق العاده کار کرد، نمایش خوبی ارائه بدهیم.

ما با حسی از غرور به خانه برمی گردیم. نه تنها تیمی که در زمین ست، بلکه تیمی که پشت صحنه کار کرد و بازیکنانی که بازی نکردند اما هر روز در تمرینات حضور داشتند و هرکاری می توانستند انجام دادند.

وقتی بازی می کنید، شرایط مساعد تر است اما آنهای یکه بازی نکردند، دوری از خانواده های شان را بیشتر احساس می کنند. آنها به اندازه بقیه به خاطر کارشان مورد تقدیر قرار نمی گیرند. همچنین باید از کادر فنی، فیزیوتراپ ها و تدارکات و همه تشکر کنم. من واقعا به این تیم افتخار می کنم. آنها به اندازه بازیکنان شایسته تقدیر هستند."

دیدگاه‌ها