کد خبر : 1535592 | 11 تیر 1397 ساعت 21:56 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

آندرس گرانکویست:

از حذف تیم ملی آلمان متعجب شدم

آندرس گرانکویست، کاپیتان تیم ملی سوئد مدعی شد بدون زلاتان، این تیم یکی از بهترین ستاره های جهان را از دست داده است.

از حذف تیم ملی آلمان متعجب شدم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان پیش از آغاز جام جهانی بارها اعلام کرد که علاقمند است به تیم ملی سوئد بازگردد اما اندرسون سرمربی این تیم هرگز این ستاره جنجالی را دعوت نکرد اما سوئد در جام جهانی در گروه دشواری که آلمان هم حضور داشت به عنوان صدرنشین صعود کرد.

 

1316631

 

گرانکویست گفت: "هیچ چیز خاصی تغییر نکرده است، به جز اینکه ما یکی از بهترین بازیکنان جهان فوتبال را از دست داده ایم. از زمانی که یان اندرسون هدایت تیم ملی سوئد را در دست گرفته تیم ملی از نظر بنیادی تغییرات فراوانی داشته و این موضوع با توجه به رقبایی که ما در 2 سال اخیر مقابل آنها بازی کرده ایم کاملا مشخص است.

 

به عنوان یک تیم ما می دانیم که می توانیم بسیار قدرتمند بوده و نتایج خوبی بگیریم. حالا بازیکنان در هنگام شکست خودشان را یک قدم مجاز به حرکت به جلو می دانند اما من باز هم تاکید می کنم بدون زلاتان ما یکی از بهترین بازیکنان جهان را از دست داده ایم. ما از حذف تیم ملی آلمان بسیار شگفت زده شدیم اما باید بگویم ما احترام زیادی برای مدافع عنوان قهرمانی و یکی از نامزدهای فتح جام در این دوره قائل بودیم.

 

متاسفم که آلمان حذف شد اما این اتفاق در تورنمنت ها رخ می دهد و آلمان تنها تیم بزرگی نبود که حذف شده است اما ما تنها از صعود خودمان به مرحله بعد خوشحالیم."

دیدگاه‌ها