کد خبر : 1536256 | 14 تیر 1397 ساعت 18:53 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

میراندا: خط حمله بلژیک فقط لوکاکو نیست

میراندا، مدافع تیم ملی برزیل معتقد است که بلژیک خط حمله بسیار خطرناکی دارد و او و هم تیمی‌هایش باید کاملا آماده باشند تا او را مهار کنند.

میراندا: خط حمله بلژیک فقط لوکاکو نیست

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم برزیل و بلژیک، فردا شب در کازان آره نا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و حساس ترین دیدار این مرحله را برگزار خواهند کرد. شاگردان تیته توانسته اند خود را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کنند و بلژیک نیز تا به اینجا در هر 4 بازی خود به پیروزی رسیده است. از همین رو، میراندا که فردا کاپیتان برزیل خواهد بود، دیدار سختی را پیش بینی کرده است.

 

1317533

 

 

او گفت:" بلژیک فقط روملو لوکاکو نیست. آنها بازیکنان خطرناکی در خط حمله دارند. مطمئنا کار آسانی پیش رویمان نیست. آنها فوتبالیست‌های با استعدادی دارند. دفاع برزیل در طول این بازی امتحان خواهد شد. حضور در تیم ملی یعنی مسئولیت پذیری. همه ما به بازی های بزرگ عادت داریم. می‌دانیم که چه کار دشواری پیش رویمان خواهد بود. بلژیک ما را تحت فشار قرار داده است.  باید خیلی قدرتمند باشیم تا از این فشار کم کنیم، خیلی متمرکز و خیلی با استعداد."

 

میراندا سپس به تمجید از تیاگو سیلوا پرداخت و گفت:" او مدافع بزرگی است که در سطحی بالا توپ می‌زند. ما بیش از 10 سال است که کنار هم بازی می‌کنیم، از سال 2007. او مدافع فوق العاده ای است و چیز دیگری برای گفتن ندارم."

 

 

دیدگاه‌ها