کد خبر : 1536895 | 17 تیر 1397 ساعت 09:33 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

چریشف: 200 درصد تلاش کردیم ولی نشد

دنیس چریشف، هافبک تیم ملی روسیه بعد از شکست دیشب تیمش در بازی پرافت و خیز در مقابل کرواسی گفت تیم ملی روسیه در جدال‌ با کروات‌ها با 200درصد توان خود کوشش کرد.

چریشف: 200 درصد تلاش کردیم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، چریشف می‌گوید در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی، او و هم‌تیمی‌هایش با 200درصد توان و انرژی خود بازی کرده‌اند ولی متاسفانه همه‌ی کوشش‌هایشان برای پیروزی تاریخساز روس‌ها و راه یافتن‌شان به مرحله‌ی نیمه‌نهایی کافی نبوده.


دیشب روسیه در ضیافت پنالتی‌ها با حساب 4-3 مقابل کروات‌ها باخت. وقت قانونی و دو وقت اضافه‌ی بازی هم با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسیده بود. چریشوف اولین گل بازی را به ثمر رساند. او در این جام جهانی، رویهم‌رفته در چهار بازی چهار گل به ثمر رسانده و نام خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ روسیه در جام جهانی ثبت کرده است.


چریشف بعد از بازی می‌گوید " خیلی ناراحتیم که نتوانستیم این داستان زیبا،این ماجراجویی زیبا را ادامه دهیم. ما امروز از 200درصد توان و انرژی‌مان استفاده کردیم ولی به هر حال نتوانستیم پیروز شویم. در تمام این مدت حمایت هواداران را احساس کردیم و برای همین باید از همه‌ی هواداران تشکر کنم. ضربات پنالتی همیشه مثل قمار می‌ماند. ما در یک‌هشتم نهایی توانستیم اسپانیا را با ضربات پنالتی شکست دهیم ولی امروز موفق نشدیم. از این به بعد فوتبال روسیه فقط در جهت پیشرفت حرکت می‌کند نه پسرفت ".


چریشف درباره‌ی روحیه‌ی بالای روسیه در جام جهانی، با وجود نتایج ضعیفی که این تیم در آخرین بازی‌های دوستانه گرفته بود می‌گوید " ما به تیم‌مان باور داشتیم. به مربی‌مان هم همینطور. بعد از بازی دوستانه با ترکیه که 1-1 مساوی کردیم، همه به خودمان گفتیم در جام جهانی، همه چیز روبراه خواهد شد. ولی باختن همیشه تلخ است. به خصوص وقتی در خانه‌ و مقابل هواداران خودی باشد ".

دیدگاه‌ها