کد خبر : 1537336 | 19 تیر 1397 ساعت 10:23 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش سی ان ان از آلترناتیوهای کریم دربشیکتاش

ستاره غنایی رقیب انصاری‌فرد شد

رسانه های ترکیه با اشاره به این که ستاره ایرانی هنوز از سبد خریدهای احتمالی بشیکتاش در تابستان خارج نشده از آلترناتیوهای این بازیکن پرده برداشتند.

ستاره غنایی رقیب انصاری‌فرد شد

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای است که نام ستاره ایرانی به اردوی باشگاه صاحب نام ترکیه ای نزدیک شده است گرچه چند روز قبل رسانه های یونانی از بن بست در مذاکرات المپیاکوس و بشیکتاش برای انتقال کریم انصاری فرد به استانبول و پوشیدن پیراهن عقاب های سیاه خبر دادند.


با وجود این اخبار امروز سی ان ان ترکیه در گزارشی به آخرین تحولات نقل و انتقالاتی بشیکتاش اشاره کرد و نوشت کریم انصاری فرد همچنان یکی از جدی ترین گزینه های باشگاه مطرح استانبول برای تقویت خط حمله محسوب می شود تا جای خالی ریکاردو کوارشما پرتغالی را پرکند، مهاجمی که قرار است با قراردادی 10 میلیون یورویی به مربی سابق خود ژسوس در الهلال عربستان بپیوندد.


در این بین سی ان ان مدعی شد که ستاره ایرانی در راه کوچ به بشیکتاش با رقبای جدی و صاحب نامی روبرو شده است چون فکرت اورامان رئیس باشگاه مذاکراتی با آندره آیوو ستاره غنایی باشگاه سوآنزی سیتی آغاز کرده تا در صورت نیاز، این مهاجم ریزنقش و سرعتی را به جمع بازیکنان خود اضافه کند.


حال باید منتظر ماند و دید کریم انصاری فرد که این روزها مشغول گذراندن تعطیلات تابستانی خود در کشورهای ایتالیا و فرانسه است در نهایت این تابستان از المپیاکوس کوچ خواهد کرد یا نه؟

دیدگاه‌ها