کد خبر : 1538310 | 23 تیر 1397 ساعت 14:00 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

ستایش روزنامه‌ی وچرنی لیست کرواسی از ورسالیکو

ورسالیکو، بهترین بازیکن دنیا در پست خود

سه تفنگدار کروات ، لوکا مودریچ، دانیل سوباشیچ و شیمه ورسالیکو، در سه خط دروازه، دفاع و میانی تیم ملی کرواسی آماده‌ی جدال با فرانسه در فینال جام جهانی هستند.

ورسالیکو، بهترین بازیکن دنیا در پست خود

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌ی کروات وچرنی لیست می‌گوید ورسالیکو پیش از بازی با انگلیس در نیمه‌نهایی جام جهانی، مصدوم و خسته بود و بعد از جدال دشوار با روس‌ها در هیچ تمرینی شرکت نکرده بود. تا آخرین لحظه‌ها حضور ورسالیکو در ترکیب شطرنجی‌‌‌پوشان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما او به میدان رفت تا یکی از قهرمانان پیروزی حماسی کرواسی در مصاف با انگلیس باشد.


دامی چاچیچ، مربی ورسالیکو در رده‌ی جوانان که از سال 2001 تا 2006 مربی‌گری او را به عهده داشته می‌گوید بعد از دیدار با روسیه با ورسالیکو در تماس بوده و شیمه به او گفته با وجود مصدومیت‌ها به هر قیمتی باشد در مقابل انگلیس بازی خواهد کرد. چاچیچ می‌گوید من شیمه را از قبل می‌شناختم و می‌دانستم وقتی می‌گوید بازی خواهم کرد، هر طور شده به حرفش عمل می‌کند. چاچیچ آن سالها از بین 100 فوتبالیست جوانی که تحت هدایتش بوده‌اند باید 30 نفر را برای راه‌یابی به مراحل  بعدی انتخاب می‌کرده و ورسالیکو یکی از آن سی نفر بوده.

 

روزنامه‌ی کروات می‌گوید ورسالیکو به تدریج پیشرفت کرده و به فوتبالیستی درجه‌یک تبدیل می‌شود. تا جایی که او در حال حاضر در پست خود بهترین بازیکن دنیا است. حضور در اتلتیکو مادرید در حال حاضر نقطه‌ی اوج فوتبال باشگاهی او است. شیمه اگر سالم باشد بازیکنی در کلاس جهانی است و می‌تواند به یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های فوتبال دنیا تبدیل شود. روزنامه‌ی کروات می‌گوید ما به تک‌تک بازیکنان تیم ملی‌مان در روسیه افتخار می‌کنیم ولی مودریچ، سوباشیچ و ورسالیکو یک چیز دیگر بوده‌اند.

 

منبع : ووچرنی لیست

دیدگاه‌ها