کد خبر : 1539075 | 26 تیر 1397 ساعت 11:44 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

زوج سابق رونالدو در اولدترافورد، مسی را تحسین می‌کند

وین رونی: مسی بهتر از رونالدو است

وین رونی، ستاره‌ی سابق سه‌شیرها با اینکه در دوران حضور در اولدترافورد با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ولی معتقد است مسی نسبت به رونالدو فوتبالیست به مراتب بهتری است.

وین رونی: مسی بهتر از رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی که این روزها به عنوان مهاجم برای باشگاه دی‌سی یونایتد آمریکا بازی می‌کند می‌گوید در جدال چندین و چند ساله‌ی مسی و رونالدو برای مطرح شدن به عنوان بزرگترین فوتبالیست زنده‌ی دنیا، مسی بدون شک فوتبالیست بهتری است.


این درحالی است که رونی در دوران درخشش خود در منچستریونایتد، با رونالدو زوجی فوق‌العاده ساخته بودند.


ولی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که در رقابتهای یورو2004 و جام جهانی2006 با پیراهن سه‌شیرها  در مقابل رونالدو و پرتغال بازی کرده می‌گوید مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

 

رونی می‌گوید "بله، فکر کنم قبلاً هم گفته‌ام که مسی فوتبالیست بهتری است. البته هر دوی آنها به نظر من بهترین فوتبالیست‌هایی هستند که دنیای فوتبال تا کنون به خود دیده. ولی از دید من، مسی بزرگترین فوتبالیست تاریخ است".


این درحالی است که هر دو بازیکن مورد اشاره‌ی رونی در جام جهانی روسیه نتوانستند درخشش خود در سطح باشگاهی را در سطح ملی هم تکرار کنند. رونالدو البته در بازی اول پرتغال در مقابل اسپانیا هت‌تریک کرد و در بازی تیمش با مراکش گل پیروزی‌بخش پرتغالی‌ها را به ثمر رساند ولی با حذف پرتغال در مقابل اروگوئه در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی، داستان جام جهانی روسیه برای رونالدو به پایان رسید. از طرف دیگر آرژانتین به زحمت از گروه خود بالا آمد و در نهایت در مقابل قهرمان جام جهانی فرانسه چاره‌ای جز پذیرش شکست نداشت.


امسال بعید به نظر می‌رسد که این دو ستاره‌ی بزرگ سرشاخ شوند مگر آنکه یونتوس در لیگ قهرمانان اروپا بر اساس قرعه با بارسلونا روبرو شود. انتقال رونالدو به ایتالیا باعث شده این دو ستاره بعد از یک دهه برای اولین بار در لیگهایی متفاوت بازی کنند. مدیر ورزشی یونتوس تایید کرده که ایده‌ی جذب رونالدو بعد از آن در باشگاه مطرح شده که رونالدو در لیگ قهرمانان فصل گذشته در خانه‌ی یونتوس با یک ضربه‌ی قیچی برگردان تماشایی و بی‌نظیر دروازه‌ی ایتالیایی‌ها را باز کرد.

دیدگاه‌ها