کد خبر : 1540053 | 31 تیر 1397 ساعت 11:10 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش ویژه سرمربی رئال برای حفظ بنزما

به نظر می‌رسد خولن لوپتگی حامی سرسخت کریم بنزما در رئال مادرید است.

تلاش ویژه سرمربی رئال برای حفظ بنزما

به گزارش "ورزش سه"، وقتی عکس‌های مختلفی از تمرینات رئال مادرید در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، خولن لوپتگی سراغ عکسی رفت که در بین عکس‌های منتشر شده نبود. عکسی از او در کنار کریم بنزما که سرمربی اسپانیایی، دستش را روی شانه بنزما انداخته است. او در توئیترش راجع به این عکس نوشت:" تمام تیم این هفته خیلی خوب کار کردند. فردا (یکشنبه) استراحت خواهیم کرد و باتری هایمان را شارژ می‌کنیم. روز دوشنبه، همه با آمادگی کامل حاضر خواهیم بود. یالا تیم!"

 

 

1321562

 

 

او به تیمش برای این عملکرد خوب تبریک گفت ولی عکسی را منتشر کرد که تمرکز دوربین بر روی او و بنزما است. این تصاویر پس از آن منتشر شد که نیمار گفت در پاریس می‌ماند، کریستیانو راهی یووه شد و امباپه هم خبر از حضور صد در صدی در پاریس داد.

 

بدون جذب نیمار و امباپه و بدون حضور کریستیانو 450 گله، سرمربی تمایل دارد که به رختکن تیمش نگاهی بیندازد. اولین تصاویری که از او در والدبباس منتشر شد، کتابی در دستش بود به نام  «علم مثبت نگری».  به نظر می‌رسد لوپتگی می‌خواهد بحران های رئال را به فرصت تبدیل کند.

 

او کریستیانو را در تیمش داشت ولی نتوانست ستاره پرتغالی را حفظ کند و حالا نمی‌خواهد اجازه جدایی بنزما را بدهد. نیمی از بنزما می‌تواند برای هم تیمی هایش (شاید حتی هازارد) موقعیت سازی کند و نیمی دیگرش در 411 بازی برای رئال، 192 گل به ثمر رسانده است. روز گذشته اسکای اسپورتس شایعاتی در مورد پیوستن بنزما به میلان منتشر کرد ، بر خلاف دیگر دفعات که صحبت از حضور او در لیگ برتر بود. حالا لوپتگی با انتشار این عکس به باشگاه پیام داده که به هیچ وجه نمی‌خواهد دیگر ستاره تیمش را نیز از دست بدهد. شرایط لوپتگی، شباهت زیادی به شرایط رئال در سال 2006 دارد.

دیدگاه‌ها