کد خبر : 1540078 | 31 تیر 1397 ساعت 12:06 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

با گل گهر رقابتی نداریم

قرایی: مس را لیگ برتری بسته ایم

مدیر عامل باشگاه مس کرمان گفت: مس را لیگ برتری بسته ایم و تلاش میکنیم با حمایت هواداران ، امسال مس به لیگ برتر صعود کند.

قرایی: مس را لیگ برتری بسته ایم

علی قرایی در گفتگو با "ورزش سه" افزود: با اینکه دیر به مس آمدیم و آخر فصل نقل و انتقالات بود و تقریبا همه خوب های لیگ یک جذب شده بودند و هیچ بازیکن درجه یکی که به تیم شخصیت قهرمانی بدهد وجود نداشت، دل را به دریا زدیم و مسئولیت باشگاه را قبول کردیم. در این مدت توانستیم چند بازیکن خوب که سابقه لیگ برتری داشتند را جذب کنیم.

 

 وی افزود: مهرداد قنبری از ذوب آهن، میرهانی هاشمی از پدیده، وحید اسماعیل بیگی و محمدرضا پورمحمد از نفت آبادان، امیر زلیکانی از فولاد خوزستان، فرزاد حسین خانی و آرمان شهداد نژاد دو بازیکن باسابقه مس، احمد زنده روح از گسترش فولاد، سجاد حیدری از نساجی و مهدی اسلامی دروازه بان از اروند را تاکنون جذب کرده ایم و به دنبال جذب یک هافبک طراح و یک مهاجم نوک هستیم. پس از جذب این دو مهره به مسابقات میرویم و بعد از نیاز سنجی یکی دو بازیکن از لیگ برتر  اضافه خواهیم کرد.

 

 مدیر عامل مس کرمان تصریح کرد: با اتحادی که میان هواداران مس و مسئولین استان به وجود آمده امیدواریم مس به لیگ برتر صعود کند.

 

 قرایی در مورد دربی فوتبال کرمان و دیدار مس با گل گهر در هفته دوم گفت: این بازی هم مثل سایر بازی ها فقط ۳ امتیاز دارد و برای بنده به عنوان رییس هیات فوتبال استان فرقی نمیکند کدام تیم برنده باشد و ان شا الله تیمی که شایسته صعود به لیگ برتر است دربی استان را ببرد. بنده با جواهری رفیق هستیم و هیچ رقابتی بین ما وجود ندارد.

 

 مدیر عامل مس افزود: شرکت مس مجوز گرفتن اسپانسر را داده است و به زودی اسپانسر باشگاه مس را معرفی میکنیم.

 

 قرایی در مورد اردوی مس در شمال کشور نیز گفت: در حال برگزاری  اردوی ۱۴ روزه خوبی که تلفیقی از تمرین در تپه و کوه ، ساحل و چمن است هستیم و پس از آن به کرمان بازمیگردیم. در این مدت چهار بازی دوستانه برگزار کردیم که دو بازی با نفت آبادان و پارس جنوبی جم در تهران بود که توانستیم با این تیمها به نتیجه مساوی دست پیدا کنیم.

 

 قرایی در مورد این پرسش که حضور همزمان در هیات فوتبال استان و باشگاه مس روی کارتان تاثیر میگذارد یا خیر ، گفت: یک مقدار تاثیر گذاشته و پس از پایان کار باشگاه در نقل و انتقالات عقب ماندگی را در هیات فوتبال جبران میکنم.

 

 قرایی افزود: فعلا به طور موقت در باشگاه مس هستم و پس از اتمام ماموریتم به هیات فوتبال برمیگردم. وی در مورد اینکه علاقه ای به ماندن در مس دارد یا خیر ، گفت: بی علاقه نیستم و اگر حضورم به صورت دراز مدت باشد حاضرم در مس بمانم.

 

مدیر عامل مس همچنین از حجت الاسلام توحیدی مشاور فرهنگی ورزشی صنایع مس بابت حمایت تمام و کمال از باشگاه مس تشکر کرد و ادامه داد من علی رغم رسک بالای کار در مس فقط برای شادی دل هواداران و مردم کرمان به مس آمدم و امیدوارم با کمک خودشان  مس را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

دیدگاه‌ها