کد خبر : 1542006 | 08 مرداد 1397 ساعت 13:17 | 92.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: ما حرف‌هایی از آنها شنیدیم که شما نشنیده‌اید

کی‌روش و برانکو رودررو شوند، اتفاق خوبی نمی‌افتد!

رییس فدراسیون فوتبال توضیحات مهمی را درباره ادامه اختلافات کارلوس کی روش با برانکو ایوانکوویچ ارائه داد.

کی‌روش و برانکو رودررو شوند، اتفاق خوبی نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش‌سه"، ماجرای اختلافات کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ از مدت ها قبل از جام جهانی 2018 مطرح بود و بعد از این مسابقات با صحبت هایی که سرمربی تیم ملی علیه همتایش در پرسپولیس بر زبان آورد، بدتر هم شد. حالا کار به جایی رسیده که دوطرف کاملا در موضع دعوا با هم قرار دارند و انگار هیچ کس هم توانایی حل اختلافات دوطرف را ندارد، حتی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال که اعلام کرده رودررو شدن برانکو و کی روش هم به صلاح فوتبال نیست.


مهدی تاج در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره صحبت کرده و حرف های جالبی هم زده است. رییس فدراسیون در واکنش به این موضوع که چرا بعد از نتایج خوب تیم ملی در جام جهانی کی‌روش باید درباره برانکو آن صحبت‌ها را مطرح کند، اینطور توضیح داده است: «این را توضیح می‌دهم. یکی از بخش‌های رسانه ملی که اسم نمی‌برم، به خود من نامه‌ای زد و اعلام کرد که می‌خواهیم با آقای کی روش درباره بیانیه مقام معظم رهبری صحبت کنیم، فقط درباره پیامی که آقا دادند. من در جام جهانی حضور نداشتم و به افراد حاضر در مسکو گفتم بگذارید این مصاحبه را انجام دهند. تیم رسانه ای به مجموعه تیم ملی رفت و با آقای کی روش مصاحبه کرد.»


وی ادامه داد: «بالاخره مقام معظم رهبری پیام دادند و یکی از افتخارات فوتبال این است که ایشان را راضی کردیم و کل تیم ملی و جامعه فوتبال را مورد تفقد قرار دادند. منتهی قضیه اینطور پیش رفت که اولین سوال مجری برنامه درباره برانکو بود و هیچ سوالی درباره پیام رهبری انجام نشد. اولین سوال گفتند برانکو به نظر شما این را گفته و آن گفته و آقای کی‌روش هم جواب دادند.»


در بخش دیگری از این گفت و گو از تاج سوال شد که فدراسیون تاکنون چه کاری انجام شده تا اختلاف میان برانکو و کی روش پایان یابد. رییس فدراسیون پاسخ داد: « من در دوره قبلی که این اتفاق افتاد، بیش از سه جلسه با آقای برانکو داشتم. من و آقای طاهری، مدیرعامل قبلی پرسپولیس، حتی در دفتر خودم جلسه گذاشتم و با آقای برانکو نشستیم و صحبت کردیم، با آقای کی‌روش صحبت کردم. به هر جهت هر دو مربی‌های خوبی هستند و نقطه ‌نظرات متفاوتی دارند. به نظرم می‌رسد باید این کار ادامه پیدا کند. به هر حال این دو مربی هستند و هر دو نقطه نظرات خاص خود را دارند.»


رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا کی روش و برانکو را رودررو نمی کنند، خاطرنشان کرد: «اگر فکر می‌کردیم نتیجه خوبی می‌دهد ابتدا این کار را می‌کردیم. شاید به این نتیجه رسیدیم، با حرف‌هایی که از طرفین شنیدیم، شاید الان نتیجه ندهد و در آینده شاید این کار نتیجه دهد.»


سوال آخر این بود: «چرا در شرایط کنونی نتیجه نمی دهد؟». تاج گفت: «عرض من این است که ما حرف‌هایی از دو طرف شنیدیم که این حرف‌ها را شما نشنیده اید و بقیه مردم هم از دو طرف نشنیده اند و جمع بندی ما این است که الان بخواهیم رودررو کنیم آن نتیجه مطلوبی که انتظار دارید به دست نیاید.»


با توجه به حرف های مهدی تاج احتمالا باید در صورت ماندگاری طولانی مدت کارلوس کی روش در ایران شاهد ادامه اختلافات این مربی با برانکو و حتی شدیدتر شدن این مسائل باشیم. به خصوص حالا که تیم ملی باید در پاییز به جام ملت های آسیا برود و تعطیلی های لیگ برتر برای برگزاری اردوهای تیم تدارکاتی تیم ملی می تواند دردسرهای جدیدی در این باره ایجاد کند.

دیدگاه‌ها