کد خبر : 1564748 | 07 آبان 1397 ساعت 12:38 | 58.7K بازدید | 2 دیدگاه

سوال های بی جواب علی ضیا از برانکو (عکس)

سرمربی پرسپولیس روزگذشته به تلویزیون آمد و مصاحبه مفصلی با علی ضیاء مجری برنامه فرمول 1 داشت.

به گزارش" ورزش سه" برانکوایوانکوویچ اینروزها یکی از محبوب ترین چهره های ورزشی ایران است. او یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیا را برای اولین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است و در آستانه یک افتخار بزرگ قرار دارد. کاری که او قبل از این با تیم های الاتفاق عربستان و شاندونگ چین نتوانسته بود به آن دست پیدا کند را با پرسپولیس توانست و بعد از یک بار حضور در مرحله نیمه نهایی ، این بار و در دومین حضورش از این مرحله هم عبور کرد و حالا به فینال رسیده است.


برانکو که اصولا یک مرد رسانه ای است و رابطه فوق العاده ای با رسانه ها و خبرنگاران دارد، دیروز به برنامه فرمول 1 در تلویزیون آمد و روبروی علی ضیاء مجری فوق پرسپولیسی این برنامه نشست و به سوالهایش پاسخ داد.

 

1349431


سوال های عجیب


آنچه در این برنامه و در گفت و گوی مفصل برانکو و ضیا تا حدودی مربی کروات پرسپولیس را سردرگم کرد برخی سوال های مجری برنامه بود. ضیا که احتمالا به دنبال گرفتن تیتر مورد از نظرش از برانکو بود گاهی مواقع سوالاتی را مطرح می کرد که مشخص بود برانکو جوابی به آن ها نمی دهد. مثل این که از او پرسید که کدام بازیکن استقلال را می خواهد؟ او همانطور که خودش در این مصاحبه می گوید سه بار است که با برانکو مستقیم گفت و گو کرده و البته آنقدر مجری باهوش و باتجربه ای هست که بداند کدام سوال ها را مصاحبه شونده جواب نخواهد داد. مثل همین سوال که از مربی پرسپولیس می خواهد که بگوید کدام بازیکن استقلال را می خواهد؟ سوالی کاملا ژورنالیستی و البته غیر ورزشی...درواقع این سوال از نظر ورزش حرفه ای سوال نادرستی است اما برنامه فرمول 1 هم یک برنامه ورزشی نیست و شاید برای بخشی از مخاطبان چنین برنامه هایی، در هرجای دنیا چنین سوال و جواب هایی جالب باشد آن هم در روزهایی که ، تکه کلام ها و تک جمله ها هستند که از لابه لای گفت و گوها قیچی شده و در فضای مجازی پرطرفدار می شوند.

 

1349432


جالب اما آنجا بود که علی ضیاء بعد از پرسیدن سوالی که مطمئن است برانکو جوابی به آن نمی دهد می گوید:« آقای برانکو می پیچونی...»


با این وجود اما علی ضیا خوشبختانه از یک مصونیت بزرگ در چنین مصاحبه هایی برخوردار است چرا که او آنقدر پرسپولیسی بودنش عیان و پرحرارت است که طرفداران پرسپولیس با چنین مسایلی از او خرده نمی گیرند و پیج هایش در صفحات مجازی از این نظر در امنیت کامل هستند هرچند در ماجرای رابطه او با آبی ها شرایط پیچیده تر و متفاوت تر است.

 

1349430

دیدگاه‌ها