کد خبر : 1574004 | 15 آذر 1397 ساعت 11:54 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

سروش، بی‌تاب برای آغاز زمستان (عکس)

سروش رفیعی در تمرینات پرسپولیس انگیزه بسیار زیادی دارد و بی تاب آغاز نیم فصل دوم است تا بتواند بازی کند.

سروش، بی‌تاب برای آغاز زمستان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رفیعی یکی از خریدهای تیم پرسپولیس است که در تابستان به این تیم پیوست اما به دلیل محرومیت سرخ ها از نقل و انتقالات یک نیم فصل نتوانست برای این تیم به میدان برود. شماره 7 فوتبال ایران که در نیم فصل دوم لیگ شانزدهم نیز برای پرسپولیس بازی کرده بود، پس از یک فصل دوری از نیم فصل دوم بار دیگر می تواند برای قرمزها هنرنمایی کند.

 

از بخت خوب سروش، پرسپولیس این فصل با سیستم لوزی در خط هافبک بازی می کند و همین موضوع فرصت را در اختیار سروش قرار خواهد داد تا در پست تخصصی اش کار کند. البته درخشش رسن در یک سال اخیر باعث شده تا کار برای هر هافبک فانتزی بازی که می خواهد وارد ترکیب اصلی شود، سخت و سخت تر باشد اما رفیعی پس از یک دوره ناموفق در قطر و فولاد، انگیزه بسیار بسیار زیادی دارد و آماده رقابت با هر رقیبی است.

 

 

او که در میانه های نیم فصل از فولاد کنار گذاشته شد، حالا با انگیزه های بسیار زیاد در تمرینات تیم پرسپولیس حضور می یابد و روزشماری می کند تا این محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ ها تمام شود و او بار دیگر پیراهن قرمزها را در مسابقات رسمی بر تن کند.

 

باتوجه به حضور تیم پرسپولیس در مسابقات آسیایی و جام حذفی و همچنین دعوت از بشار رسن در فیفادی ها، رفیعی فرصت بسیار خوبی برای نمایش توانایی های خود خواهد داشت و می خواهد فصل جدیدی از دوره فوتبالی اش را در 28 سالگی تجربه کند.

 

 

عکس:امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها