کد خبر : 1574349 | 16 آذر 1397 ساعت 20:36 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ندارم پست ها را عوض می کنم

مهاجری: پدیده بهترین تیم لیگ است

سرمربی تیم ماشین سازی پس از دیدار تیمش برابر پدیده در نشست مطبوعاتی حضور یافت و در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

مهاجری: پدیده بهترین تیم لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری درباره این دیدار گفت: حساس ترین بازی این فصل تیم من برابر پدیده بود که تیم بسیار خوبی است. معلوم است که من به دلیل کسب امتیاز در برابر بهترین تیم ایران خوشحالم، اما آدمی هم نیستم که بگویم از نتیجه نگرفتن پدیده خوشحال می شوم چرا که همه آنها بازیکنان من هستند. اگر قرار است از من نقد شود ای کاش منطقی باشد.


او ادامه داد: ما در این بازی دو بار غافلگیر شدیم و از روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم و با اینکه خیلی تمرین کرده بودیم در نهایت از همان جا ضربه خوردیم. بهرحال من معتقدم پدیده در حال حاضر بهترین تیم ایران است باید بگویم امتیاز گرفتن در برابر این تیم و این هواداران خوشحال کننده است. از طرفی به خودم و بازیکنانم تبریک می گویم که با این بضاعت کم روبروی بهترین تیم ایران قرار گرفتیم تا بتوانیم برابر آنها به پیروزی برسیم.


مهاجری درباره جو مشهد نیز گفت: من تا الان این جو را در فوتبال مشهد ندیدم. بهرحال این حق میزبان است که از هواداران خود استفاده کند حالا من بیایم و بگویم چرا بازی را رایگان کردید؟ نه این حق تیم پدیده بود. من در 20، 25 سال اخیر در فوتبال مشهد چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی این جو را ندیده بودم. آنها عرضه داشتند ورزشگاه خود را پرکنند. من دیروز هم گفتم که این بازی برای من دو سر برد. هم به پدیده افتخار می کنم و هم به بازیکنان خودم که اینچنین برابر حریف به میدان رفتند و تلاش خود را برای پیروزی به کار بستند.


او ادامه داد: همه دیدند چطور در برابر استقلال و پرسپولیس حق ما را ضایع کردند؟ آن داور شجاعت داشت که پنالتی ما در دیدار با پرسپولیس را نگرفت چون همه دیدند چه خطایی رخ داد.


مهاجری برابر اتلاف وقت احتمالی بازیکنان تیم ماشین سازی گفت: ما خوشبختانه همدیگر را می شناسیم و می دانیم که اهل این حرفها نیستیم. پنجاه درصد بازیکنان من با مصدومیت به میدان می آیند چرا که بازیکن ندارم . پست همه بازیکنان را به دلیل بسته بودن دستانم تغییر می دهم. حسین کنعانی زادگان در این بازی نباید بازی می کرد اما به خاطر من آمد بازی کرد. شما باید ام آر آی زانوی این بازیکن را ببینید که با مصدومیت به میدان آمد. یا مهدی زاده هم همینطور، آخر بازی به او می گوییم چرا بیرون می آمدی ؟ گفت داور به من گفت بیرون بروم. مگر من دیوانه ام دقیقه 93 مدافع تیمم را بیرون بکشم.


سرمربی ماشین سازی ادامه داد: بازیکنانی نظیر اکبر صادقی و امین قاسمی نژاد و ... را کنترل کردیم و اگر این کار را نمی کردیم نمی توانستیم از پدیده امتیاز بگیریم. ما خیلی کار کرده بودیم که این طور گل نخوریم اما دو گل تاکتیکی دریافت کردیم. برای من و تیمم خیلی زشت است که اینطوری گل بخوریم.


او درباره داوری این بازی و صحنه مشکوک آن گفت: در آن صحنه احساس کردم پیراهن پیمان بابایی را کشیدند. در یک صحنه دیگر هم رضا خالقی فر را از کار انداختند. من عادت ندارم بخواهم درباره داوری صحبتی کنم اما شما سال گذشته و در جریان باخت چهار بر صفر ما مقابل سپاهان ببینید چه اتفاقی افتاده، ببینید در آن بازی داور که بود؟


مهاجری درباره حضور خود در مشهد گفت: من شهرم را دوست دارم تیم پدیده را دوست دارم. سیاه جامگان را مثل بچه خودم دوست دارم اما اکنون خبری از آن نیست. بهرحال علیرغم تمام علاقه ام باید بگویم به تیم دیگری تعهد دارم.


او درباره دیگری سرآسیایی و کادر مربیگری تیم ماشین سازی گفت: من نمی دانم چه باید بگویم. اصلا نمی دانم این اتفاق افتاده است یا خیر. اصلا زشت است که این صحنه ها را ببینیم و شما هم نباید آن را تبلیغ کنید.


مهاجری درباره مصدومیت کنعانی گفت: حسین باید استراحت کند. او دو بازی پیاپی برای تیم ملی به میدان رفت و در بازی دوم نباید بازی می کرد اما به دلیل مصدومیت مدافع دیگر او به میدان رفت. کنعانی هم در دوبازی تیم ملی و هم در بازی های پیاپی ما به میدان رفت و اکنون نیاز به استراحت دارد اما چه کنم که ما بازیکن نداریم و مجبوریم از کسانی که داریم استفاده کنیم.


او درباره درگیری مدافع خود یعنی کنعانی در پایان بازی گفت: ببینید من مخالف این قضیه ام اما همه ما تحت فشار هستیم. حسین هم باید خودش را اصلاح کند. هم ما و هم شما تحت فشار هستیم باید در شرایط آرام تری بنشینیم و با هم به صحبت بپردازیم تا ببینیم دقیقا حق با کیست.

دیدگاه‌ها