کد خبر : 1574462 | 17 آذر 1397 ساعت 11:42 | 107.8K بازدید | 22 دیدگاه

3 تیم، 4 بازی و یک قهرمانی بدون جام

قهرمان نیم فصل را پیش‌بینی کنید

4 بازی ای که طی یک هفته آینده در لیگ برتر انجام می شود؛ تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص می کند؛ مدعیان این عنوان یک مثلث است که اضلاع آن را پدیده، پرسپولیس، سپاهان را تشکیل می دهند.

قهرمان نیم فصل را پیش‌بینی کنید

به گزارش "ورزش‌سه"، مثل برق و باد مسابقات لیگ برتر گذشت و حالا چیزی به پایان نیم فصل اول باقی نمانده است. تیم های لیگ برتری در ماه های گذشته نیمی از مسابقات را پشت سر گذاشتند و حالا تا چند روز دیگر قهرمان نیم فصل مشخص می شود.

 

اگرچه به قهرمان نیم فصل جامی نمی دهند اما برای تیم های مدعی کسب این عنوان ذهنی، مهم تلقی می شود. حالا شرایط لیگ برتر طوری رقم خورده که 4 بازی باقیمانده از نیم فصل تکلیف صدرنشین را تا پایان نیمی از مسابقات تعیین می کند.

 

مسابقاتی که پدیده، سپاهان و پرسپولیس درگیر آن هستند و نتایج شان می تواند تعیین کننده باشد.

 

 


پدیده؛ امیدوار به جدال 6 امتیازی با استقلال


اگرچه استقلال حتی در صورت برد مقابل پدیده در دیدار عقب افتاده هم شانسی برای قهرمانی در نیم فصل ندارد اما بازی این دو تیم یک مسابقه 6 امتیازی است. تیم وینفرد شفر برای رسیدن به جمع مدعیان باید پدیده را شکست دهد و امیدهایش را در برای کسب جام در نیم فصل دوم دنبال کند. از این رو پدیده بعد از شکست مقابل سپاهان و توقف برابر ماشین سازی برای اینکه قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند باید هرطور شده در ورزشگاه آزادی استقلال را از پیش رو بردارد. اگر این اتفاق بیفتد پدیده 33 امتیازی می شود و باید در انتظار نتایج سپاهان و پرسپولیس باشد. به همین خاطر نتیجه تساوی در دیدار رودرروی پرسپولیس و سپاهان که فردا برگزار می شود، بهترین نتیجه برای شاگردان یحیی گل محمدی خواهد بود.

 

1357612

 


سپاهان؛ پرسپولیس را ببر، قهرمان نیم فصل بشو!


سپاهانی ها خوب می دانند اگر پرسپولیس را فردا شکست دهند، مسیر خود برای ادامه بالانشینی را هموار کرده اند. تیم امیر قلعه نویی هفته قبل پدیده را شکست داد و مقابل بقیه مدعیان هم نتایج خوبی به دست آورد. آنها اما اگر پرسپولیس را فردا از پیش رو بردارند جمع امتیازات شان را به 32 می رسانند و فعلا جای پدیده را در صدر می گیرند. البته که چون بازی آخر سپاهان روز شنبه هفته اینده با استقلال خوزستان برگزار می شود، بعید است در صورت برد سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس این تیم کار سختی برای قهرمانی در نیم فصل داشته باشد. سپاهانی ها اگر پرسپولیس را شکست دهند نه تنها خودشان 32 امتیازی می شوند که تیم برانکو را در امتیاز 27 نگه می دارند و از آنجایی که پدیده 30 امتیازی بازی سختی با استقلال دارد تقریبا صدرنشینی تیم امیر قلعه نویی در پایان نیم فصل قطعی می شود.

 

1359287

 


پرسپولیس؛ راه قهرمانی نیم فصل از سپاهان می گذرد


پرسپولیس خسته در هفته های گذشته اگرچه بردهای خفیفی به دست آورده اما با همین 3 امتیازها خودش را به رده سوم رسانده است. آنها البته با لشگری از مصدومان و غایبان فردا مقابل سپاهان قرار می گیرند و خوب می دانند که این بازی در تعیین قهرمان نیم فصل چقدر تاثیر دارد. تیم برانکو اکنون 27 امتیازی است و اگر بتواند سپاهان را شکست دهد بالاتر از تیم امیر قلعه نویی در جدول قرار می گیرد. آنها بازی آخرشان را هم در ورزشگاه ازادی با پارس جنوبی جم انجام می دهند که دیدار سختی برایشان به حساب می آید. اگرچه روی کاغذ شانس تیم برانکو برای قهرمانی در نیم فصل کمتر از پدیده و سپاهان به نظر می رسد اما بی تردید اگر این اتفاق هم رخ بدهد، آنها در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

1360497

 


برنامه 4 مسابقه ای که تکلیف قهرمانی نیم فصل را مشخص می کنند:


یکشنبه 18 آذر: سپاهان- پرسپولیس(ساعت 16:15)


پنجشنبه 22 آذر: استقلال- پدیده(ساعت 16:10)


جمعه 23 آذر: پرسپولیس- پارس جنوبی جم(16:15)


شنبه 24 آذر: استقلال خوزستان- سپاهان(ساعت 15)

 

1361555

 


*با بررسی شرایط تیم های پدیده، سپاهان و پرسپولیس به نظر شما کدام تیم عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود می کند؟

 

 

 

دیدگاه‌ها