کد خبر : 1677255 | 19 فروردين 1399 ساعت 20:03 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود؛

تمرینات تا آخر فروردین قطعا تعطیل

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد تمام تمرینات تیم‌ها تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهد بود.

تمرینات تا آخر فروردین قطعا تعطیل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دکتر لشگری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون پزشکی ورزشی عنوان کرد که احتمال دارد تا پایان هفته جاری مجددا یک جلسه و تصمیم‌گیری در ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار شود و در آن، برای بازگشایی اماکن ورزشی و شروع تمرینات تیم‌ها تصمیم بگیرند.

 

در حالی که شایعاتی مبنی بر اجازه برگزاری تمرینات به باشگاه‌ها در هفته آینده مطرح شده بود، اما اکنون مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان این موضوع را به کل رد کرد.

 

مازیار ناظمی، سخنگوی وزارت ورزش و جوانان در توئیتی نوشت: «هفته آینده درباره تعطیلی یا ادامه لیگ برتر فوتبالی و مابقی مسابقات تصمیم گرفته می‌شود. نقدا تا سی و یکم فروردین‌ماه همه چی تعطیل، حتی تمرین زیر زمینی!»

 

1489649

 

ناظمی در این توئیت، به نوعی به باشگاه‌هایی که قصد داشتند به صورت مخفیانه هم تمرین کنند نیز هشدار داد که به هیچ عنوان اجازه برگزاری تمرینات را تا پایان فروردین‌ماه ندارند تا برای شروع تمرینات تیم‌ها تصمیم‌گیری شود.

 

با این شرایط و باتوجه به اینکه بارها از سوی اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش عنوان شده اجازه دو تا سه هفته‌ای به تیم‌ها برای تمرین کردن داده خواهد شد، باید در خوشبینانه‌ترین حالت احتمال داد که مسابقات در اواخر اردیبهشت‌ماه یا نیمه اول خردادماه برگزار شود.

دیدگاه‌ها