کد خبر : 1681791 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد شهر استرالیایی: لیگ برتر را اینجا برگزار کنید

شهر پرت استرالیا به لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داد که مسابقات باقی‌مانده این لیگ را به صورت متمرکز در این شهر برگزار کند.

پیشنهاد شهر استرالیایی: لیگ برتر را اینجا برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"،  یک ایجنت انگلیسی ساکن استرالیا می‌گوید مذاکراتی با مقامات لیگ برتر انگلیس انجام داده و به آنها پیشنهاد داده که ادامه مسابقات باقی‌مانده این فصل لیگ برتر را در شهر پرت استرالیا برگزار کنند. او می‌گوید دولت استرالیا و دولت محلی شهر پرت هم از پیشنهاد او حمایت کرده‌اند.

 

1494275

 

درحالیکه لیگ برتر انگلیس از ماه اسفند به دلیل شیوع گسترده کرونا به حالت تعلیق درآمده و تا این لحظه هنوز تاریخ مشخصی برای شروع دوباره رقابتها اعلام نشده، استرالیا نسبت به انگلیس از بحران کرونا آسیب به مراتب کمتری دیده و درحالیکه تعداد آمار مرگ و میر در انگلیس به 28هزار نفر می‌رسد، کووید-19 در استرالیا تنها 100 نفر را به کام مرگ فرستاده است. 

 

یک ایجنت انگلیسی به نام گری ویلیامز که حالا ساکن شهر پرت واقع در غرب استرالیا است می‌گوید برای برگزاری ادامه لیگ برتر در این شهر با مقامات این لیگ مذاکره کرده و دولت استرالیا و شهر پرت هم حامی او هستند. او در این باره گفت:" من با رابط‌های خودم در باشگاه‌های لیگ برتری تماس داشته‌ام و همه آنها از ایده ادامه لیگ در شهر پرت خوش‌شان آمده. من در ضمن با مقامات دولتی هم صحبت کرده‌ام و آنها حمایت خودشان را از این پیشنهاد اعلام کردند. ما این هفته قرار است دوباره مذاکره کنیم. اینجا همه در امان خواهند بود و دولت استرالیا تا اینجا بخش زیادی از محدودیت‌ها را لغو کرده".

 

1485750

 

یک سناتور ایالت پرت، سناتور گلن، هم به حمایت از این پیشنهاد برخاسته و در این باره گفت:" من از دیدن اتفاق‌های ناگواری که در انگلیس می‌افتد واقعا ناراحتم. ما می‌خواهیم به آنها کمک کنیم. ما مدتی است عملا هیچ مورد جدید ابتلا نداشته‌ایم. دوستان ما از انگلیس وقتی به اینجا بیایند فقط باید چند روز را در قرنطینه سپری کنند و بعد مسابقات می‌تواند انجام شود. شهر پرت قطب ورزش استرالیا است. ما هوای تمیز و آب و هوای عالی داریم. اینجا برای برگزاری لیگ برتر ایده‌آل است".

دیدگاه‌ها