کد خبر : 1714072 | 26 مهر 1399 ساعت 13:17 | 64.1K بازدید | 3 دیدگاه

کامبک برای فرار از سقوط در چین؛

شگفتی افشین قطبی مقابل رافا بنیتز

شاگردان افشین قطبی به برتری برابر دالیان رسیدند و امیدوار به بقا در سوپر لیگ چین شدند.

شگفتی افشین قطبی مقابل رافا بنیتز

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های دور رفت مرحله نخست پلی‌آف سوپر لیگ چین که سرنوشت رده‌های نهم تا شانزدهم جدول این مسابقات را تعیین خواهد کرد، تیم شیجیاژوانگ با سرمربیگری افشین قطبی، از ساعت ۱۱ ظهر امروز(به وقت ایران) مقابل تیم دالیان پرو قرار گرفت که هدایت این را رافائل بنیتز، سرمربی پیشین رئال مادرید و لیورپول برعهده دارد.

 

دالیان که در دور اول و گروه A سوپر لیگ چین جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده بود، در بازی امروز از امتیاز میزبانی بهره می‌برد و سعی در کسب پیروزی داشت که موفق به گلزنی در لحظات ابتدایی شد.

 

شاگردان رافا بنیتز در دقیقه ۱۱ حمله سریعی از جناح چپ زمین ایجاد کردند که پاس در عمق سام لارسن را سون گووِن با شوت محکم از داخل محوطه جریمه زد تا گل اول دالیان پرو مقابل شیجیاژوانگ به ثمر برسد.

 

1536312

 

در ادامه شاگردان قطبی بازی را در دست گرفته و به دنبال جبران گل تساوی بودند که توانستند در دقیقه ۳۱ روی توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی جناح چپ زمین توسط شاو پولیانگ و ضربه سر استوپیلا سونزو به زیر طاق دروازه به گل اول مقابل دالیان پرو دست پیدا کنند.

 

1536310

 

 

شیجیاژوانگ که به دنبال جبران ناکامی چهار مسابقه اخیرش در کسب پیروزی بود و سعی داشت به روند یک تساوی و سه باخت متوالی‌اش پایان دهد، در نیمه دوم نمایش هجومی در دستور کار قرار داد و موفق شد دروازه شاگردان بنیتز را برای دومین بار باز کند.

 

1536314

 

 

در دقیقه ۸۱ ماتئوس برزیلی پاس پولیانگ را در میانه زمین گرفت و در ادامه با شوت روی پای تماشایی از پشت محوطه جریمه گل دوم را مقابل دالیان پرو به ثمر رساند تا شاگردان قطبی پیش بیفتند.

 

 

1536313

 

تلاش شاگردان بنیتز در لحظات پایانی مسابقه برای فرار از شکست خانگی بی‌نتیجه بود تا مردان افشین قطبی با کامبک شگفت‌انگیز و برتری ۲ بر یک مقابل دالیان پرو به استقبال بازی برگشت بروند و امیدوار به صعود به مرحله دوم پلی‌آف و بقا در سوپر لیگ چین شوند.

دیدگاه‌ها