کد خبر : 1714220 | 27 مهر 1399 ساعت 00:25 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

ختافه 1-0 بارسلونا: اولین شکست کومان

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل ختافه با نتیجه 1-0 شکست خورد.

ختافه 1-0 بارسلونا: اولین شکست کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری از هفته ششم لالیگا میهمان ختافه بود و در نهایت با تک گل خایمه ماتا از روی نقطه پنالتی، نتیجه را به حریف واگذار کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و این تیم ختافه بود که رفته رفته نمایش بهتری از خود ارائه داد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 18 به گل برسند اما ضربه ماکسیموویچ دقیقا به جایی رفت که نتو، دروازه بان بارسا، حضور داشت.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان بارسا بود که روی اولین موقعیت جدی شان، تا آستانه باز کردن دروازه میزبان پیش بروند اما ضربه مسی که با پاس پدری صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه ختافه برخورد کرد.

 

1536574

 

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 30، این بارسا بود که بار دیگر صاحب موقعیت شد اما فرانکی دی یونگ در موقعیت تک به تک با دروازه بان ختافه، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

روند بازی در دقایق پایانی نیمه اول تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم به دنبال زدن گل بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند از این برتری استفاده کند. در مقابل این ختافه بود که در دقیقه 55 صاحب یک ضربه پنالتی شد.  

داکونام که درون محوطه جریمه بارسا صاحب توپ شده بود، توسط دی یونگ سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. خایمه ماتا پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه مطمئن، توپ را به گوشه دروازه بارسا فرستاد.

 

1536575

 

کومان که همه چیز را از دست رفته می دید، فیلیپ کوتینیو و آنسو فاتی را به زمین فرستاد اما این تغییرات هم باعث نشد که آبی و اناری ها کاملا بر بازی مسلط شوند. هرچند هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات این تیم شدت می گرفت.

در دقیقه 79، روی پاس خوب دی یونگ، فاتی با دروازه بان حریف تک به تک شد اما نتوانست سوریا را مغلوب کند؛ ضمن اینکه داور هم به دلیل آفساید، بازی را متوقف کرد.

در دقیقه 83، چیزی نمانده بود که ختافه روی یک ضدحمله خطرناک، به گل دوم برسد اما واکنش خوب نتو باعث شد تا توپ به تیر دروازه برخورد کند.

هرناندز که این موقعیت را از دست داد، 6 دقیقه بعد بار دیگر با نتو تک به تک شد اما این بار ضربه اش را با اختلاف از بالای دروازه به بیرون زد تا آبی و اناری ها در دقایق پایانی همچنان به جبران گل خورده امیدوار باشند.

اما تلاش بارسایی ها برای رسیدن به گل تساوی در وقت های تلف شده ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 1-0 به سود ختافه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها