کد خبر : 1715580 | 05 آبان 1399 ساعت 00:29 | 46.9K بازدید | 6 دیدگاه

درخشش اللهیار در اولین بازی؛

صیادمنش پس از یک‌سال گل زد!

مهاجم جوان ایرانی زوریا لوهانسک در نخستین بازی با پیراهن این تیم موفق به گلزنی شد.

صیادمنش پس از یک‌سال گل زد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته هفتم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که همانند مسابقه قبل اللهیار صیادمنش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب در ورزشگاه اسلاووتچی میزبان تیم رده سیزدهمی روخ‌لویو بود.

 

در حالی که بازی با برتری ۳ بر صفر زوریا لوهانسک رو به پایان بود، مهاجم ایرانی این تیم موفق شد در حضور تعویضی و نخستین بازی‌اش در لیگ برتر اوکراین موثر ظاهر شود و دروازه  روخ‌لویو را باز کند.

 

مهاجم پیشین استقلال که به‌عنوان بازیکن قرضی از فنرباغچه راهی زوریا لوهانسک شده، در دقیقه ۸۱ بازی با روخ‌لویو وارد زمین شد و در دومین دقیقه وقت‌های اضافه توانست با حرکت سریع از میانه زمین و جای گذاشتن یک مدافع حریف و در ادامه یک سر توپ، با شوت زمینی گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

1538603

 

یاران صیادمنش که طی دو هفته اخیر لیگ برتر اوکراین متوقف شده و در هفته اول لیگ اروپا نیز مقابل لستر سیتی انگلیس شکست خورده بودند، برابر روخ‌لویو توانستند به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کنند تا ۹ امتیازی شده و در رتبه هفتم جدول قرار بگیرند.

 

صیادمنش پس از پیوستن به زوریا لوهانسک شرایط خوبی نداشت و هفته قبل نیمکت‌نشین بود و در دیدار لیگ اروپا برابر لستر سیتی نیز جزو فهرست قرار نگرفت، اما حالا با گلزنی در حضور تعویضی برابر روخ‌لویو می‌تواند امیدوار باشد در هفته‌های بعد فرصت بیشتری به دست بیاورد.

 

بازیکن پیشین استقلال آخرین بار درست یک سال قبل که به‌عنوان بازیکن قرضی در استانبول اسپور عضویت داشت، در مرحله دوم جام حذفی فوتبال ترکیه موفق به گلزنی شده بود.

 

همچنین صیادمنش آخرین باری که فرصت حضور در بازی‌ها را به دست آورد، پنجم مردادماه ۹۹ در هفته پایانی سوپر لیگ ترکیه بود که در ترکیب فنرباغچه برابر ریزه اسپور به کار گرفته شده بود.

دیدگاه‌ها