کد خبر : 1722313 | 10 آذر 1399 ساعت 10:38 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی دیدار جنجالی فوتبال مصر

پلیس توهین کنندگان به شیکابالا را دستگیر کرد

سرویس های امنیتی کشور مصر یازده نفر را که در فیلمبرداری و انتشار یک کلیپ ویدیویی حاوی توهین به باشگاه الزمالک و ستاره آن محمود عبدالرزاق معروف به شیکابالا دست داشتند دستگیر کرد.

پلیس توهین کنندگان به شیکابالا را دستگیر کرد

به گزارش"ورزش سه" در این ویدئو که در یک گورستان در استان بحیرا مصر فیلمبرداری شده ، متهمان برای روح شیکابالا طلب آمرزش کرده و علیه او شعار می دهند. 


در همین زمینه نیروهای امنیتی در استان لوکسور 4 نفر را که ویدئوی دیگری را درست کرده و بر تن یک سگ لباس الزمالک را پوشانده و به شیکابالا توهین می کردند دستگیر کرد. 


پس از آنکه باشگاه الاهلی مصر روزجمعه با پیروزی  2 بر یک برابر الزمالک رقیب سنتی خود به نهمین عنوان خود در لیگ قهرمانان افریقا رسید هواداران با پیراهن و پرچم های قرمز در استان های مختلف مصر به شادی پرداختند. 


در این بین اما انتشار یک کلیپ ویدئویی که گروهی یک سگ سیاه را با لباس الزمالک حمل کرده و او را به نام شیکابالا تشویق می کنند باعث خشم بسیاری از افرادی شده که نژادپرستی را محکوم می کنند به خصوص اینکه در بازی فینال که به خاطر ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد  شعار" بدون تعصب" برای جلوگیری از هرگونه درگیری بین هواداران تیم برای این مسابقه انتخاب شده بود. 


رئیس باشگاه الزمالک در صفحه رسمی خود در فیسبوک نوشت:" این باشگاه گزارشی را به دادستان کل کشور ارائه داده و خواستار مجازات کسانی شد که پس از آخرین مسابقه مرتکب اعمال خلاف شده اند."

دیدگاه‌ها