کد خبر : 1743798 | 25 اسفند 1399 ساعت 13:30 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی در دربی شمال لندن؛

لاکازت: خوش‌شانس بودم که پنالتی گرفتم

الکساندر لاکازت، زننده گل پیروزی آرسنال برابر تاتنهام در دربی شمال لندن، معتقد است که خوش شانس بوده که توانسته پنالتی بگیرد.

لاکازت: خوش‌شانس بودم که پنالتی گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال، معتقد است الهه شانس به توپچی ها لبخند زده بود که داور نقطه پنالتی را در دربی شب گذشته این تیم برابر تاتنهام نشان داد. لاکازت معتقد است که بسیار خوش شانس بوده که توانسته یک پنالتی سرنوشت ساز را برای آرسنال بگیرد و تبدیل به گل کند.

آرسنال به لطف گل های مارتین اودگارد و لاکازت توانست رقیب همشهری خود تاتنهام را 2-1 شکست دهد. تک گل تاتنهام در دربی شمال لندن را اریک لاملا برای این تیم به ثمر رساند.

 

1582403

 

لاکازت پس از بازی گفت: "فکر می کنم که ما خوش شانس بودیم که ضربه پنالتی به نفع‌مان اعلام شد. من واقعا خیلی خوشحالم."

 

هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام، مانند لاکازت اهل فرانسه است و این دو سابقه بازی با یکدیگر را نیز در کارنامه دارند. لاکازت افزود: "در زمان های قدیم من پنالتی های زیادی را برابر هوگو لوریس زده بودم اما برای این ضربه اعتماد به نفس خوبی داشتم.

بازی خیلی پر استرسی بود. این مشکل ما است. وقتی داریم می بریم برای اداره بازی در پایان به مشکل بر می خوریم. باید پیشرفت کنیم اما به هر حال در این بازی پیروز شدیم. خیلی مهم است که در اینجور بازی ها پیروز شویم."

 

1582402

 

آرسنال و تاتنهام هر دو پس از دربی توجه خود را معطوف به دیدارهای برگشت از دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا خواهند کرد. آرسنال باید از پیروزی 3-1 خود برابر المپیاکوس در ورزشگاه اتحاد دفاع کند و تاتنهام نیز باید برتری 2-0 خود برابر دینامو زاگرب را حفظ کند.

دیدگاه‌ها