کد خبر : 1743838 | 25 اسفند 1399 ساعت 17:00 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

پدر هالند: امباپه یکی از الگوهای ارلینگ است

الف هالند، پدر ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند به تمجید از کیلیان امباپه پرداخت.

پدر هالند: امباپه یکی از الگوهای ارلینگ است

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در ژانویه سال 2020 با باشگاه دورتموند قرارداد بست و از آن زمان تا به حال خود را به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا نشان داده است. ستاره نروژی در این فصل بوندسلیگا 18 بازی انجام داده و آمار فوق العاده 17 گل را به ثبت رسانده است. او همچنین در 13 بازی لیگ قهرمانان اروپا 18 گل به ثمر رسانده و جایزه پسر طلایی سال 2020  را هم از آن خود کرد.

 

 

1582006

 

 

این روزها و با حذف مسی و رونالدو از لیگ قهرمانان، بسیاری معتقدند که دوران رقابت این دو فوق ستاره در حال اتمام است و از این پس باید تمکر را روی رقابت ارلینگ هالند و کیلیان امباپه گذاشت.

ستاره فرانسوی پی اس جی خیلی زودتر از هالند در فوتبال سطح اول دنیا شهره شد و این چهارمین فصل حضورش در رده اول باشگاهی دنیاست. او در 19 سالگی با تیم ملی فرانسه عنوان قهرمانی جام جهانی را نیز کسب کرد.

 

 

1574266

 

 

آلف هالند، پدر ارلینگ، در مصاحبه با تله فوت فاش ساخت که پسرش امباپه را به عنوان یک الگوی فوتبالی می بیند:« بله؛ ارلینگ بازی های زیادی را تماشا می کند و سعی دارد نکات مثبت هر فوتبالیستی را به بازی خودش اضافه کند. او چندین الگوی فوتبالی دارد که یکی کیلیان امباپه است. می دانم که ارلینگ بازی های کیلیان را دنبال می کند و او را ستایش می کند.»

 

دیدگاه‌ها