کد خبر : 1743871 | 25 اسفند 1399 ساعت 19:08 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تساوی در جدال بهترین ها در لیگ یک (عکس)

مصاف بادران – استقلال خوزستان با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت. در حالی که بادران صاحب بهترین خط حمله است و استقلال خوزستان صاحب بهترین خط دفاعی بعد از مس کرمان.

به گزارش "ورزش سه"، محسن عاشوری که برای پیروزی بادران سه مهاجم اصلی تیمش (حمید کاظمی – مرتضی خراسانی – ایمان غلامی) را از ابتدا به میدان فرستاده بود با چالش دفاع چند لایه حریف مواجه شد. مدافعانی که برای حفاظت از دروازه استقلال خوزستان از جان مایه گذاشتند. در صحنه ای و روی ضربه ایستگاهی پویا سیف پناهی فاصله ای با باز کردن دروازه استقلال خوزستان نداشت اما بعد از ضربه آن چیز که جلوی روی خود دید حضور پرتعداد بازیکنان استقلال خوزستان بود که هر طور شد توپ را از خط دروازه دور کردند. البته در این بازی و در چند صحنه بادرانی ها صاحب موقعیت های خوبی شدند که در یکی دو صحنه دروازه بان استقلال خوزستان به خوبی ضربات مهاجمان بادران را مهار کردند ودر صحنه هایی دیگر در زدن ضربات نهایی دقت عمل لازم را نداشتند و در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

استقلال خوزستان با 30 امتیاز تیم دوم جدول و بادران با 29 امتیاز تیم سوم جدول بشمار می آیند. استقلال خوزستان در این بازی به خوبی نشان داد بی دلیل نیست که صاحب بهترین خط دفاعی بعد از مس کرمان است. کسب یک امتیاز از بادران در تهران بعد از شکست مس در کرمان نتیجه خوشایندی برای شاگردان امیر خلیفه اصل بود بطوریکه آنها در پایان بازی از کسب یک امتیاز در این دیدار شادی کردند.

 

استقلال خوزستان البته در این بازی در سایه لایه های دفاعی که ایجاد کرده بود روی ضد حملات برای رسیدن به گل برنامه داشت؛ این همان شیوه ای بود که آبی های اهواز در فصل قهرمانی در لیگ برتر به نمایش گذاشتند. اما خط دفاعی بادران در این بازی همانند دیدار با ملوان خوب کار کرد و گزندی ندید. با این توضیح که در بازی با استقلال خوزستان، بادران درون دروازه از مهرداد طهماسبی دروازه بان نساجی بهره برد.

 

عکس: مهدی افشاری

 

1582474

 

1582475

دیدگاه‌ها