کد خبر : 1743873 | 25 اسفند 1399 ساعت 19:15 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

رشید در پی ایجاد آرامش پس از توفان (عکس)

دروازه بان استقلال در تلاش است تا بتواند با پشت سر گذاشتن حواشی اخیر، به حضور موفق خود در این تیم ادامه دهد.

رشید در پی ایجاد آرامش پس از توفان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خروج از تراکتور و عقد قراداد با استقلال، تصمیم غیرمنتظره ای بود که رشید مظاهری پیش از پایان لیگ نوزدهم آن را اتخاذ کرد. او در حالی این تصمیم را گرفت که استقلال در ترکیب خود سید حسین حسینی را داشت.

 

مظاهری اما خیلی زود توانست به شماره یک استقلال در لیگ بیستم تبدیل شود. او در طول بازی های نیم فصل اول نمایش بسیار خوبی داشت و در بسیاری از دیدارها ستاره تیمش لقب کرد. دروازه بان آبی ها در این فصل در 13 بازی از 17 بازی استقلال درون دروازه حضور داشته و 6 کلین شیت هم ثبت کرده است.

 

طی هفته های اخیر و در روزهای منتهی به پایان کار محمود فکری، شاهد به وجود آمدن حواشی برای رشید مظاهری بودیم. حواشی که البته با پایان کار سعید عزیزیان به عنوان مربی دروازه بانان استقلال، فروکش شد.

 

پس از به روی کار آمدن فرهاد مجیدی، بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بانان استقلال به کادر فنی اضافه شد تا شرایط برای رشید مظاهری بهتر از قبل شود. او این روزها زیر نظر مربی دروازه بانان جدید تیمش در حال تمرین است و امیدوار است که بتواند بعد از پشت سر گذاشتن هفته های پرتنش اخیر، روزهای خوب خود در نیم فصل اول را بار دیگر تکرار کند.

 

1582476

دیدگاه‌ها