کد خبر : 1743919 | 25 اسفند 1399 ساعت 23:48 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس اینتر برای میلان تکرار می شود؟

نتایج ضعیف سال 2021 شرایط میلان برای کسب سهمیه را نیز دشوار ساخته است.

کابوس اینتر برای میلان تکرار می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب مقابل ناپولی، نه تنها رویای قهرمانی، حالا کسب سهمیه روسونری نیز به خطر افتاده است. میلان در حال حاضر 9 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله داشته و شانس چندانی برای فتح اسکودتو ندارد. اما یوونتوس در صورت برتری در بازی عقب افتاده خود جای میلان را در رده دوم خواهد گرفت  و فاصله روسونری با آتالانتا در حال حاضر تنها چهار امتیاز است. در ضمن اگر ناپولی در بازی عقب افتاده خود پیروز شود به رتبه چهارم آمده و فاصله اش با میلان سه امتیاز می شود.

 

1581272

 

این در حالیست که در ابتدای سال جدید میلان شانس اول قهرمانی بود و حالا نتایج ضعیف این تیم در هفته های اخیر شرایط را دشوار ساخته است. اما استفانو پیولی در فصل 17-2016 و روی نیمکت اینتر نیز چنین سقوطی را تجربه کرد. او که در اوایل فصل به جای فرانک دی بوئر هدایت نراتزوری را به عهده گرفت، شروعی درخشان داشت و در یک مقطع هفت پیروزی متوالی نیز در سری آ کسب کرد. اما در ادامه تیم پیولی دچار افت محسوسی شده و در نهایت فصل را در رتبه هفتم به اتمام رساند.

 

مصدومیت های متوالی و البته کمبود مهره باعث شده هواداران میلان حی کسب سهمیه را نیز نتیجه ای قابل قبول برای استفانو پیولی بدانند، اما ادامه روند نتایج ضعیف ممکن است بازگشت روسونری به لیگ قهرمانان را باز هم به تاخیر اندازد.

دیدگاه‌ها