کد خبر : 1751708 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 13:12 | 34.3K بازدید | 2 دیدگاه

با کمک میلیاردر سوئدی؛

اتحاد سه تفنگ‌دار افسانه‌ای برای خرید آرسنال

تیری آنری، دنیس برکمپ، پاتریک ویرا، ستاره های سابق توپچی ها، و دنیل اک، میلیاردر سوئدی مالک اسپاتیفای، در تلاش هستند تا باشگاه آرسنال را بخرند.

اتحاد سه تفنگ‌دار افسانه‌ای برای خرید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، سه ستاره سابق توپچی ها با مالک اسپاتیفای متحد شده اند تا آرسنال را از مالک فعلی که پس از پیوستن به سوپرلیگ، به شدت مورد انتقاد هواداران و اسطوره های این باشگاه قرار گرفته است، بخرند.

هواداران آرسنال در روزهای اخیر با اعتراضات گسترده موضع خود را در برابر استن کرونکه، مالک فعلی، باشگاه روشن کرده و خواهان رفتن او شده اند. صدها هوادار آرسنال در بیرون ورزشگاه امارات علیه مالک آمریکایی باشگاه تظاهرات کرده و شعار دادند.

 

1595237

 

پس از تلاش مالک 73 باشگاه برای پیوستن به پروژه ناموفق سوپر لیگ، هواداران ضمن اعتراضات گسترده خواهان رفتن او از این باشگاه و فروش باشگاه به فردی دیگری شدند.

در همان روز کارآفرین مطرح و ثروتمند سوئدی، دنیل اک، که تخمین زده می شود ثروتی در حدود 4.5 میلیارد یورو داشته باشد، از علاقه و تمایل خود برای خرید باشگاه آرسنال توییت کرد.

 

1595236

 

اکنون دیلی تلگراف گزارش کرده است که اک حمایت سه تن از معروف ترین و محبوب ترین ستاره های باشگاه آرسنال را نیز در این امر به دست آورده است و تیری آنری، دنیس برکمپ و پاتریک ویرا، هر سه او را در تلاش برای خرید آرسنال از کرونکه همراهی خواهند کرد.

اگر این انتقال با موفقیت رخ دهد، هر سه توپچی قدیمی می توانند بار دیگر در استادیوم امارات مشغول به کار شوند.

 

1595235

 

مدیر باشگاه جاش کرونکه، پسر مالک فعلی، اصرار دارد که این باشگاه برای فروش نیست، اما حضور سه اسطوره باشگاه که از یک پیشنهاد جدید حمایت می کنند، آن هم پس از اتفاقات اخیر، فشار وارده به خانواده کرونکه برای فروش آرسنال را بیشتر خواهد کرد.

 

1595261

 

بنیاد هوادارای آرسنال می گوید که آنها از حضور سه اسطوره باشگاه در پیشنهاد احتمالی خرید آرسنال توسط بنیانگذار اسپاتیفای، دانیل اک استقبال خواهند کرد، اما این تقاضای آنها را برای پیوستن به جمع سهامداران این باشگاه تغییر نمی دهد.

 

اک، که ادعا می کند یکی از طرفداران دیرینه آرسنال است، عصر جمعه در توییت خود نوشت که اگر خانواده کرونکه مایل به فروش باشند، او نیز به صف مشتریان این باشگاه خواهد پیوست.

در پاسخ به توییت اک، بنیاد هواداری آرسنال روز جمعه در توییتی اعلام کرد که آنها "از هر خریدار بالقوه ای که به هواداران اجازه دهد سهام با ارزش واقعی داشته باشند و به هواداران در مورد نحوه اداره باشگاه حق دخالت و تاثیرگذاری بدهد، حمایت خواهند کرد."

 

1595259

 

با این وجود استن کرونکه باز هم تکرار کرده است که قصد فروش ندارد. گزارش شده است که مالک آمریکایی آرسنال مصمم است قدرت خود در این باشگاه را در آینده نزدیک نیز حفظ کند.

کرونکه که مالک تیم لس آنجلس رمز در NFL و تعداد زیاد دیگری از این قبیل سرمایه گذاری های پرطرفدار نیز هست، آرسنال را مهمترین دارایی خود می داند و بعید به نظر می رسد که او تمایل داشته باشد به این زودی ها از آن دست بکشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها