کد خبر : 1751722 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 14:38 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

فقط به چلسی فکر می کنم؛

زیدان: ایده تحریم رئال مادرید احمقانه است

زین الدین زیدان معتقد است رئال مادرید برای غلبه بر چلسی باید در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

زیدان: ایده تحریم رئال مادرید احمقانه است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از سپری کردن حواشی عجیب و فراوان رقابت های سوپرلیگ، فردا شب در دیداری دشوار در نیمه نهایی لیگ قهرمانان پذیرای چلسی خواهد بود. زین الدین زیدان در کنفرانس خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد همه خواهان حضور رئال مادرید در فصل بعد لیگ قهرمانان هستند.

 

احتمال غیبت رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل بعد: "اینکه فکر کنیم در لیگ قهرمانان فصل آینده حضور نخواهیم داشت ایده ای پوچ و احمقانه است. صحبت ها و شایعات زیادی وجود دارد، اما این موارد تحت کنترل ما نیست و من فقط روی بازی فردا شب تمرکز دارم. اما نظر من این است که همه ما می خواهیم رئال مادرید را فصل بعد هم در لیگ قهرمانان ببینیم."

 

1594776

 

دیدار مقابل چلسی: "در مرحله نیمه نهایی بازی می کنیم و فکر می کنم دیدار دشواری پیش روی رئال مادرید خواهد بود. من فکر می کنم چلسی تیمی است که به خوبی حمله و دفاع می کنند. ما باید مراقب بوده، خوب دفاع کنیم و موقعیت ایجاد کنیم.

 

ما باید در بهترین شرایط باشیم تا بتوانیم چلسی را اذیت بکنیم. چلسی سابقه زیادی در لیگ قهرمانان انجام داده و لایق رسیدن به نیمه نهایی بوده است. این یک بازی متفاوت است و چلسی نیز تیمی با تجربه فراوان محسوب می شود."

 

شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان: "قرار نیست انتخاب کنیم و ما در هر دو جام هنوز شانس موفقیت داریم. ما مشکلات زیادی داشته ایم، یک ماه از فصل ما باقی مانده است و باید تا پایان رقابت کنیم."

 

1593672

 

شرایط بازیکنان رئال مادرید: "تونی کروس می تواند در ترکیب قرار بگیرد، اما فرلان مندی آماده بازی کردن نخواهد بود. تردیدی در مورد ادن هازارد ندارم و او آماده حضور در میدان است. مهم ترین موضوع آمادگی هازارد برای بازی کردن است، ما از این موضوع خوشحالیم و می دانیم که هازارد می تواند به سود ما عمل بکند."

 

حواشی اخیر در مورد فلورنتینو پرز: "من نمی خواهم به شما پاسخ دهم. رئیس باشگاه از افکارمن خبر دارد. اکنون زمانش نیست که در این مورد صحبت کنیم، ما قصد داریم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و من فقط به دیدار فردا شب فکر می کنم."

دیدگاه‌ها