کد خبر : 1751739 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 15:46 | 33.8K بازدید | 5 دیدگاه

با حکم کمیته انضباطی؛

مازیار زارع از حضور در مسابقات محروم شد

کمیته انضباطی خیلی زود به اتفاقات دیدار خیبر و ملوان در انزلی واکنش نشان داد و فعالیت مازیار زارع را به حالت تعلیق درآورد.

مازیار زارع از حضور در مسابقات محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، مصاحبه مازیار زارع پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل خیبرخرم آباد یکی از آن مصاحبه هایی بود که برای همیشه به خاطر آورده می شود. بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در نشست خبری پس از مسابقه با حمله به مسئولان فدراسیون فوتبال به شدت نسبت به انتخاب اشکان خورشیدی برای قضاوت دیدار تیمش انتقاد کرد.


حالا دو روز پس از این اتفاقات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی مازیار زارع را از فعالیت های فوتبالی محروم کرده و در حکم خود نوشته است:« دیدار تیم های ملوان و خیبر خرم آباد برگزار و از سوی مازیار زارع، سرمربی تیم منتسب به ملوان انزلی تخلفاتی مبنی بر نشر اکاذیب، توهین و افترا نسبت به مقامات فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال صورت گرفته که در خور صدور قرار دستور موقت بوده و تا اطلاع ثانوی از تمامی مسابقات معلق و محروم است.»


سرمربی منتسب به این دلیل در حکم کمیته انضباطی وارد شده که نام مازیار زارع به دلیل نداشتن مدرک مربیگری به عنوان سرمربی رد نشده و این حبیبی گلر سابق ملوانی ها است که به صورت رسمی سرمربی تیم به شمار می رود.


در نامه ای که به باشگاه ملوان بندرانزلی ارسال شده، از مسئولان این تیم خواسته شده تا ظرف 48 ساعت آینده، دفاعیه های خود را در مورد مواضع مازیار زارع به کمیته انضباطی ارسال کنند.

 

دیدگاه‌ها