کد خبر : 1751744 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 16:05 | 33.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره رئال مادرید در تیررس چلسی قرار گرفت

رافائل واران، مدافع فرانسوی و 28 ساله رئال مادرید مورد توجه چلسی قرار گرفته است.

ستاره رئال مادرید در تیررس چلسی قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رافائل واران با باشگاه رئال مادرید در تابستان سال 2022 به اتمام می رسد و این مدافع فرانسوی بعد از یک دهه بازی در برنابئو به دنبال چالش های جدید و جدایی از باشگاه رئال مادرید است. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد رافائل واران مورد توجه تیم های لیگ برتر قرار گرفته و البته چلسی از شانس بیشتری نسبت به منچستریونایتد برای جذب این بازیکن برخوردار است.

 

1565241

 

توماس توخل از بدو ورود به رختکن چلسی درخواست خرید یک مدافع جدید را داده و به نظر می رسد این خواسته در تابستان امسال اجابت خواهد شد. رئال مادرید مبلغ 61 میلیون پوند برای فروش رافائل واران می خواهد، اما مدیران چلسی مشکلی با پرداخت این رقم نداشته و قصد دارد به هر نحوی مدافع پرافتخار رئال مادرید را جذب بکنند.

 

تیاگو سیلوا در ابتدای فصل از تیم سابق توماس توخل یعنی پاری سن ژرمن به چلسی پیوست، اما آینده او نامشخص است و قرارداد این مدافع باتجربه و برزیلی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. رئال مادرید برای تأمین هزینه ستاره ای مانند کیلیان امباپه نیاز به منابع مالی دارد و با خرید احتمالی داوید آلابا از بایرن مونیخ، حالا احتمال جدایی واران از این تیم افزایش یافته است. واران در ماه های اخیر در ترکیب رئال مادرید دچار اشتباهات فراوانی شده و اخبار در مورد احتمال جدایی این بازیکن از همیشه بیشتر شده است. به هر ترتیب یا واران قراردادش را به زودی تمدید می کند یا از رئال مادرید جدا می شود.

دیدگاه‌ها