کد خبر : 1751758 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 16:51 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

احترام زیادی برای هازارد قائلم؛

توخل: زمان خوبی به رئال مادرید خوردیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی تیمش را لایق حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان توصیف کرد.

توخل: زمان خوبی به رئال مادرید خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل این فصل روی نیمکت چلسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافته و حالا رقیب دشواری مانند رئال مادرید را برای صعود به فینال پیش روی خود می بیند. توماس توخل در نشست خبری قبل از مسابقه فردا شب حاضر شده و تاکید کرد احترام زیادی برای ادن هازارد، ستاره سابق چلسی و فعلی رئال مادرید قائل است.

 

شرایط بازیکنان چلسی: "فقط متئو کواچیچ در دیدار مقابل رئال مادرید غایب است و باقی بازیکنان قادر به حضور در ترکیب خواهند بود. لازم نیست که به عنوان سرمربی با بازیکنان صحبت کرده یا آنها را متقاعد کنیم که اعتماد به نفس داشته باشند."

 

1595130

 

تقابل برابر رئال مادرید: "ما در هر دیدارهای خود قادر ارائه نمایش سطح بالایی هستیم. اگر نتوانیم بهترین بازی خود را انجام دهیم، اجازه نمی دهیم حریفان نیز بهترین نمایش خود را ارائه دهند. اخیرا بازی های سخت و مهمی داشته ایم، بنابراین احساس می کنیم حالا زمان خوبی برای رویارویی با رئال مادرید است و ما تشنه موفقیت هستیم.

 

باید خودمان باشیم و این استراتژی است. باید به نقاط قوت خود اعتماد کرده و کارهایی را انجام دهیم که باعث افزایش اعتماد به نفس مان می شود. ما برای دیدار نیمه نهایی فردا شب بسیار هیجان زده هستیم. ما لیاقت حضور در نیمه نهایی را داشتیم و البته رئال مادرید نیز در این مرحله شایسته حضور است. ما راهی طولانی را طی کرده ایم. اگر مشکلات در سطح سیاسی- ورزشی ادامه داشته باشد، باید در همان سطح حل شوند، نه در زمین فوتبال.

 

ما به شکل فوتبالی راهی نیمه نهایی شده ایم و لایق حضور در این مرحله بوده ایم. حالا هدف و مرحله بعدی برای ما حفظ همین سطح است و من کاملا به بازیکنان تیمم باور دارم."

 

حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به عنوان سرمربی چلسی: "من یک مرد واقعا خوش شانس هستم و به این دلیل خیلی خوشحالم. وقتی کارم را در آکادمی شروع کردم، شرایط هر روز متفاوت بود و من هر روز از کار کردن بازیکنان زیر 14، 15 و 19 سال لذت می بردم."

 

1594297

 

احتمال اشتباهات داوری بعد از حواشی اخیر سوپرلیگ: "من 100 در صد به داوران و یوفا و به داورانی که برای این دیدار انتخاب می شوند اعتماد دارم."

 

بازگشت ادن هازارد به ترکیب رئال مادرید: "او یک بازیکن با کیفیت و کلیدی در سالهای طولانی در باشگاه چلسی و لیگ برتر بوده است. من احترام زیادی برای هازارد قائلم و بازیکن بزرگی است. بازیکنان زیادی در رختکن چلسی هازارد را می شناسند و اگر او در ترکیب رئال مادرید قرار بگیرد می خواهد خود را ثابت بکند."

دیدگاه‌ها