کد خبر : 1751774 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 17:59 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

نبرد گلزنی قایدی- السومه؛ راند دوم

مهدی قایدی و عمر السومه در بازی استقلال و الاهلی دوئل جذابی را با یکدیگر خواهند داشت.

نبرد گلزنی قایدی- السومه؛ راند دوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان بامداد چهارشنبه به وقت تهران جدال مهیجی را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان برگزار خواهند کرد.


این بازی برای هردو تیم اهمیت ویژه ای دارد و طبیعی است که تقابل های جالبی نیز در جریان مسابقه شکل بگیرد. یکی از این تقابل ها به نبرد مهدی قایدی و عمرالسومه برمی گردد.


دو مهاجم گلزن و تکنیکی استقلال و الاهلی برای مسابقه فرداشب نیز مثل دیدار رفت دو تیم انگیزه زیادی دارند. عمر السومه مهاجم سوری تیم الاهلی تجربیات زیادی در لیگ قهرمانان دارد. او در 32 مسابقه ای که در آسیا انجام دادند، 23 گل به ثمر رسانده و با میانگین گلزنی 0.72 در هر بازی بهترین آمار را در تاریخ این رقابت ها دارد.


قایدی جوان اگرچه به اندازه السومه در لیگ قهرمانان تجربه ندارد اما یکی از خطرناک ترین مهاجمان تیم های آسیایی محسوب می شود و بی تردید انگیزه زیادی دارد تا مقابل الاهلی هم پایش به گلزنی باز شود.


قایدی و السومه هردو در بازی رفت استقلال و الاهلی دو بار برای تیم شان گل زدند و البته آن مسابقه با نتیجه 5 بر 2 به سود نماینده ایران به پایان رسید. حالا نیز قایدی و السومه دوئل جالبی برای گلزنی در مسابقه پنجم آسیایی تیم شان خواهند داشت.

دیدگاه‌ها