کد خبر : 1751798 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 19:37 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

صدرنشین نیم فصل دوم هستیم؛

ویسی: بعضی از مربیان به جنجال عادت کرده اند

سرمربی تیم خیبر خرم آباد معتقد است که برخی از مربیان با جنجال های خود سعی در تحت تاثیر قرار دادن داور و جریان بازی دارند.

ویسی: بعضی از مربیان به جنجال عادت کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، تیم خیبر خرم آباد در ادامه روند خوب خود با هدایت عبدالله ویسی به چهارمین برد متوالی خود در لیگ دست یک دست یافت. این تیم روز گذشته ملوان را در انزلی با دو گل شکست داد تا 31 امتیازی شده و به رده پنجم صعود کند. گفت و گوی خبرنگار ما با عبدالله ویسی را در خصوص شرایط تیمش در ادامه می خوانید:

 

بهتر از ملوان بودیم و پیروز شدیم

 

بازی حساس و مهمی هم برای ما و هم برای ملوان بود که می خواستیم با کسب برد وارد کورس مدعیان شویم. آنها در نیم فصل دوم تیم خوبی بودند و با توجه به اینکه بازی قبلی را باخته بودند به دنبال پیروزی در بازی خانگی شان بودند. ملوان بازی را خیلی خوب شروع کرد ولی ما بهتر بودیم و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

 

صدرنشین نیم فصل دوم هستیم

 

با توجه به شرایط مان در نیم فصل یارگیری کردیم؛ اردوی آماده سازی خوبی را هم برگزار کردیم که بچه ها به یک هماهنگی تاکتیکی و جسمانی و ذهنی دست یافتند. از نیم فصل دوم به بعد ما باخت نداده ایم و از 5 بازی 13 امتیاز گرفته ایم. اگر جدول نیم فصل دوم را ببینید متوجه می شوید که ما الان صدرنشین هستیم. 

 

کاش نقل و انتقالات زودتر بود

 

بازیکنان جدیدی که جذب کردیم خیلی زود با بازیکنان قبلی مان هماهنگ شدند و توانستند خواسته های ما را براورده کنند. اگر این اتفاق زودتر می افتاد یا نقل و انتقالات زودتر بود صد در صد تیم ما جایگاه بهتری داشت. متاسفانه شاید کمی دیر بود ولی الان شرایط خوبی داریم. تیم از لحاظ شرایط روحی و روانی فوق العاده است و تمام توان مان را به کار می بریم که در بازی های بعدی مان هم موفق باشیم. ضمن اینکه منتظر لغزش رقیبان مان هم هستیم.

 

بعضی از مربیان به هم چیز معترض هستند

 

بعضی از مربیان به هم چیز معترض هستند و به جنجال کردن عادت کرده اند. در کنار زمین با داور با بازیکن حریف و بازیکن خودی مدام بحث می کنند. خدا را شکر که الان تماشاگر نیست وگرنه اتفاقات ناگوارتری رخ می داد. من مربی باید از لحاظ تربیتی و رفتاری روی بازیکنم تاثیر بگذارم. متاسفانه اما در کنار زمین برخی از مربیان در کنار زمین رفتارهایی انجام می دهند که حتی گفتن آن هم عار است! داوران را تحت تاثیر قرار می دهند، جو را تحت تاثیر قرار می دهند و از زمین و زمان می نالند.

 

باید به داوران احترام بگذاریم

 

از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، یک تشکر بسیار ویژه می کنم که یک داور گردن کلفت را برای این بازی انتخاب کردند. به داور بازی خسته نباشید می گویم چون با توجه به حساسیت کار خیلی خوب توانست بازی را مدیریت کند. امیدوارم در تمام بازی ها به داور احترام بگذاریم فرقی هم نمی کند لیگ برتری باشد یا یک داور تازه کار که می خواهد خود را به فوتبال معرفی کند. 

 

کل مجموعه ما خوب کار می کنند

 

ویسی در مورد درخشش عارف رستمی در ترکیب تیمش گفت: کل مجموعه ما خوب کار می کنند. من در جلسه فنی هم به بچه ها گفته ام که بودن تک تک شما می تواند به تیم کمک کند اما نباید نبودن تان به تیم آسیب بزند. تمام بازیکنانم خیلی خوب کار می کنند و حساسیت بازی ها را فهمیده و احساس مسئولیت می کند. عارف هم بازیکن ماست و مثل بقیه تلاش اش را می کند و خدا هم مزدش را به او می دهد. او جزو مهره های کلیدی ماست که امیدوارم بتواند خودش را کنترل کرده و به تیم ملی برسد.

 

به دنبال پیروزی مقابل صنعت نفت هستیم

 

در جام حذفی با نفت آبادان بازی داریم. پیش از این یک تیم لیگ برتری را شکست دادیم؛ نفت مسجد سلیمان را که تیم قدرتمندی در خانه بود را شکست دادیم و از همان جا روحیه به تیم ما برگشت و بچه ها خیلی خوب شدند. نفت چند هفته ای است که برد نداشته و برای برد می آید ولی ما هم نمی خواهیم در خانه شکست بخوریم و برای برد به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها